February 12, 2003
Ska flytta i slutet av månaden och sitter på ett gammalt 4G-abonnemang, inkl ett MF821D-modem från Telenor, med obegränsad datamängd för 249:- i månaden. Abonnemanget överlåtes gladeligen till någon som känner sig sugen, inte mycket till bindningstid kvar heller, den är t.o.m. 2014-11-24.
Abonnemanget heter Maxi Fri Surf och erbjuds inte längre. Telenor vill ha 250:- för en överlåtelse, men det kanske det är värt, vad vet jag. Om du vill ha abonnemanget är du välkommen över till mig i Tumba och skriva under papprena, så löser Telenor resten.
October 10, 2007
Mean Machine;1295099 wrote: Ska flytta i slutet av månaden och sitter på ett gammalt 4G-abonnemang, inkl ett MF821D-modem från Telenor, med obegränsad datamängd för 249:- i månaden. Abonnemanget överlåtes gladeligen till någon som känner sig sugen, inte mycket till bindningstid kvar heller, den är t.o.m. 2014-11-24.
Abonnemanget heter Maxi Fri Surf och erbjuds inte längre. Telenor vill ha 250:- för en överlåtelse, men det kanske det är värt, vad vet jag. Om du vill ha abonnemanget är du välkommen över till mig i Tumba och skriva under papprena, så löser Telenor resten.
Blir abonnemanget ett tillsvidare abonnemang eller vad händer när bindningstiden är slut med abonnemanget?
February 12, 2003
Jag är hemma och hänger imorgon kväll, så det är inga problem. Skriv gärna ut den här blanketten och ta med (jag har bläcktorsk): http://mediearkivet.telenor.se.....B32068.pdf
PM:ar adress och kontaktuppgifter.
1 Guest(s)