May 30, 2009
Slumpar iväg Echo för att jag behöver pengarna till mindre roliga utgifter. Skicket på chassit är inte top notch men all hårdvara fungerar utan problem. Jag sitter just nu och skriver ifrån datorn och jag brukar spela på den också utan problem. CPU'n går just nu i 3.2GHz men du kan maxa den i 3.6GHz, moderkortets bios kan inte höja den högre. Nätaggregatet klarar av i5:an och mitt 5870 utan problem och den går varken högljud eller varm.
Cons:
On - knappens kablar är av, chassit har ett hål i botten och reservoaren är sprucken.
Pros: Chassit är pulverlackat, nätagget sleevat och ehm.. hårdvaran fungerar, fin vattenkylning.
Lite specs är väl aldrig fel heller.
Case : Fractal-Design Array Rev2
CPU : i5 750
MB : DFI LANPARTY MI P55-T36
RAM : 2x2GB A-Data 1600MHz
PSU : Be-Quiet SFF 350w MDPC-X sleev'd orange, svart och vit
LC
CPU : EK Supreme HF
Pump : EK-DCP 2.0
RES : EK Multioption 250 RES
RAD : EK-CoolStream-RAD XT 240 alternativt EK-CoolStream-RAD XT 120
Fittings : EK-PSC Fitting 12mm - G1/4 Black samt ett par 45/90 graders mattsvarta bitspower adaptrar samt stoppluggar.
MB: EK någonting.
Svart slang
Kan tänka mig att byta den mot DDR3 Dominator minnen >>>PLUS PENGAR SÅKLART!<<< eller något kul till en Volvo 855 2.5 SE ifrån 95
Pris är bud, högsta just nu ligger på 4000kr (utan chassi och nätagg) plus bensinpengar för leverans till sthlm.
Förbehåller mig rätten att inte sälja oavsett anledning. Har säkert glömt nämna någoting så fråga på.
Mvh,
Hannes
[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)