July 8, 2007
Då byter jag rum här hemma och passar på att slänga skräpet jag aldrig orkade slänga. Men jag tänkte ge det en andra chans till er. Prislappen för samtliga är frakt/hämta och om ni är riktigt snälla får ni gärna lägga in en tia extra så jag kan köpa mig en redig cola.
Funktion av produkten eller er säkerhet garanteras absolut inte. Allt fungerade dock, om inte annat nämns, senast jag provade dem.
Först ut är en xbox 360. Kåpan saknas, ingen handkontroll, ingen hårddisk samt att jag misslyckades löda fast ett chip för ett antal år sedan. Den startar inte, eller rättare sagt startar om sig direkt vid tryck på onknappen. Kan slakta den om det är någon som är intresserad av CDn osv..
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Näst upp är en joystick, sidewinder tror jag microsoft kallar dessa. Hursomhelst, roliga funktioner som force feedback och uhm.. force feedback och sen såklart force feedback. Den inköptes när force feedback var det nya heta, därför är funktionen rätt sugig och blir överkörd av vilken modern joystick som helst. Nätadapter saknas men det ser ut som en vanlig rund. Värt att nämna är att det inte är usb utan gameport.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Nästa är en Pentium 2 av okänd hastighet. Kylaren är trasig. Vet inte funktion då jag fick den av pappa från hans jobb en gång i tiden.
[Image Can Not Be Found]
Två minnen. Jag vet inget om hastighet, storlek eller sort.
[Image Can Not Be Found]
En slim cdrom
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)