March 10, 2003
Okej börjar få för mö saker liggandes så de behöver nya hem. Priser går diskutera i viss mån.
Lägger kanske till mer i listan eftersom jag hittar saker häromkring.
Nyare(-ish) saker:
Auzen X-Plosion 7.1 DTS Connect (PCI) - Bra kort, men använder inte det i min HTPC längre. - 250kr
Le Old Shit! - Säljes i billigt paket eller byten mot roliga saker:
Ljudkort: Creative SBLive!, Vortex (MM PCI 338 - A3D BP),
Grafikkort: Radeon 7000 32mb, GF2mx 400 64mb, GF3 ti200 128mb, GF3 64mb, Voodoo 2 PCI?(Techworks V21200)
2st Fläktkontroller i 5,25" plåt med switchar/knappar (12v/7v/off ??)
Zalman 5.1 hörlurar
Defekt PS3 phat. Som ej går uppdatera Flash på. bluray fungerar men har snott HD från den. OBS! Enbart huvudenheten, inga saker till den.
LG Viewty (KU990) mobil, sliten och kantstött. Fungerar dock som den skall.
Zalman Reserator 2 - Renoverad med ny pump och slangar. Finns lite kopplingar att få med. (Skickas ej, väger mööö)
Edit; More Shit:
P4 2.4ghz 478 inkl Mobo Abit IT7-Max2 och ett 512mb ramminne. - Fungera men chipsetkylaren sitter dåligt fast.
AMD XP1800 på ett Abit KD7 mobo - Svullna kondingar, ser ut som en läkt. Startade, men vågar inte lova 100% funktion
Jensen Router AL7954 - Fungerar så vitt jag kan se.
Skall ha mer gamla ram liggandes jag kan sälja tokbilligt Men vet ej funktion på dessa. Vid intresse kan jag försöka se om något mobo kan boota med dem.
Sålt:
Chieftec SNT 2131 SATA Backplane (2st) - 100kr/st
65w Nätdel från Antec ISK-65 chassit. Komplett och fungerande, dock lite för klent för min setup. - 250kr
Jetway ITX mobo, VIA C7 32bits CPU - Jetway J7F5M1G5D-VHE - Sitter en tornkylare för chipset på nu (HR05), men
kan skicka med orginalet om det är önskvärt. - 250kr
ATi/AMD Radeon 4870x2 2gb - Blev över efter uppgradering, stockkylare. - 500kr
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Bara lurar och ingen mic. Zalman ZM-RS6F 5.1 Real Surround Sound Headphones Review - Overclockers Club
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 30, 2010
Ctrl;1281571 wrote: Bara lurar och ingen mic. Zalman ZM-RS6F 5.1 Real Surround Sound Headphones Review - Overclockers Club
Ok, då är jag nog inte intresserad. Jag är ute efter nåt bra headset
March 10, 2003
Redan fått bud över PM på 4870x2 på 500, höjer ingen går det till första budet där. Får nog gå över till Bud om det är populära saker. Håll gärna i tråden om möjligt, blir rörigt att hålla koll på allt via PM.
March 10, 2003
rrobin hoppar av så Bakplanen går till Nattmannen. Mutt har högsta Bud på Graffe.
Tar byten om ni har något liggandes. Det jag kan komma på är Lowprofile PCIe kontors graffe. Annars är de bara att föreslå något.
Uppdaterat med lite ny skrot jag hittat också.
March 10, 2003
Inga block finns att tillgå, jag hade ett eget till den. Men infästningen passar bara just det jag hade den till. Bara slang kopplingar och reseratorn är i dealen. Den fungerar fint, men blev ändring i min maskinpark så den blev överflödig. Den väger väldigt mycket (8kg eller så tror jag) så skicka är nog inte att rekommendera iom fraktpriset blir väldigt högt.
March 7, 2005
Ctrl;1282638 wrote: Inga block finns att tillgå, jag hade ett eget till den. Men infästningen passar bara just det jag hade den till. Bara slang kopplingar och reseratorn är i dealen. Den fungerar fint, men blev ändring i min maskinpark så den blev överflödig. Den väger väldigt mycket (8kg eller så tror jag) så skicka är nog inte att rekommendera iom fraktpriset blir väldigt högt.
Schenker har ju upp till 10Kg för 99:- 🙂
2 Guest(s)