S: 1U Chieftec Chassie [AVHÄMTNING endast]|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
S: 1U Chieftec Chassie [AVHÄMTNING endast]
BlondeDexter
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 53
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 13, 2010 - 8:42 am
sp_Permalink sp_Print

Oj helt glömt bort att detta chassiet är sålt sedan 2 veckor tillbaks! Lås tråden!

Hej alla på NH!

Jag har ett Chieftec 1U UNC-110S-B (http://www.prisjakt.nu/produkt.....hp?p=78869) som jag vill göra mig av med.
Pris: 600kr eller högstbjudande

Jag hade tänkt bygga mig en filserver men det blev aldrig klart. Jag har bytt fläktarna i nätagget för att få det tyst till 2 st Fractal Design 40mm (se http://dustin.se/pd_5010207069.aspx?). Det blev tystare än orginalet men inte så tyst som jag vill ha det. Tyvärr har jag slängt originalfläktarna.

Sitter även en liten (likadan som sitter i nätagget) i chassiet. JAg har även införskffat en 20-pins ATX till 24-pins ATX adapter som följer med vid köp av chassiet. (Du behöver adaptern för att kunna använda nyare moderkort då dessa har 24-pins ATX, medan nätagget bara har 20-pins)

Jag vill alltså härmed sälja detta 1U Server Rack chassie för 600kr eller högstbjudande. Jag lämnar ingen som helst garati på nätagget eftersom jag varit inne och pillat i det. Men det har fungerat för mig. Den som kommer hem till mig kan få en demonstration på att det fungerar om den så vill. Jag skickar den INTE, då jag köpte den begagnad själv och har inte kvar kartongen.

Jag reserverar mig att inte sälja om jag tycker säljaren verkar osmidig eller liknande.

Jag bor i Lund vid Botaniska Trädgården.

Skicka PM för mer info eller bilder från någon speciell vinkel

Attached files

[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 38
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL