February 3, 2008
Har beställt nya skärmar till datorn så kommer snart ha två stycken http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?p=151398 ståendes.
Båda skärmarna mår bra inga synbara repor eller fel.
Jag har inte kvar orginal kartongerna till dom så det är isåfall möte i 08 området
Startbud 500 pix stycket
tar alla bud + frågor i tråden
February 3, 2008
-Tjalve-;1260665 wrote: Jag köper gärna en om de är i bra skick (dvs inga repor eller liknande)
Ev båda om båda är i bra skick 🙂
båda är i strålande skick kan inte se några direkt repor inget som kan klassas som mer än skönhetsfläckar.
Jävla kul att du är intresserad av båda men då måste jag tillägga att dom är inte av samma panel typ, alltså färgerna är inte exakt samma, själv störs jag inte direkt av detta då jag använder den ena som primär och den andra som sekundär och delar upp skrivbordet och ex bara spelar på ena skärmen. men det är en klar skillnad, något som du bör veta ifall du funderar på båda.
April 3, 2008
bor i södra stockholm om du har möjlighet att göra affär i stan eller förbi mig på något vänster (ifall du själv har bil) så tar jag dom för 1100:- mot förmodan att skillnaden inte är så stor så det upplevs som 2 olika skärmar, har förstående för att panel kommer från 2 olika ställen och att färgåtergivningen kan skilja sig men det är en upplevelsesak och går säkert att ordna relativt med inställningar. alternativt att jag plockar upp dom hos dig om jag har möjlighet för 1000:-, återkommer om detta om du ej har möjlighet att lämpa dom i stockholmsområdet (anser inte att järna tillhör 08 :p)
February 3, 2008
@Dobban
08 är ett riktnummer och inom det området bor jag, en gräns som är ganska svår att rubba. har dock aldrig sagt att jag är stockholmare 😛
Själv har ja inte bil, går dock att fixa ifall det skulle vara nödvändigt, men som du säger så 100 kr extra för en affär som kanske inte är helt säker känns inte så väldigt stimulerande. så vill du se dom så får du se om du kan ta dig hit.
//
Hakke
April 3, 2008
nej utan tar du dig hit o lämpar av dom så plockar jag skärmarna, men det är under förutsättningen att det inte känns som 2 helt olika skärmtyper 🙂 men har du själv använt dualscreen ett tag med dessa blir det säkert bra för mig också, tvivlar inte på det om du nu inte har världens lägsta standard. men då hade du antaagligen inte besvärat dig med att köra 2 skärmar av samma modell heller..
1 Guest(s)