May 3, 2004
2x Nine Eagles Solo Pro 228 nypris 1590:- Hobbymagasinet säljer radiostyrda modeller; Radiostyrda bilar, Radiostyrda flygplan, Radiostyrda helikoptrar, Radiostyrda båtar. » Radiostyrt » Helikoptrar » Heli » Nine Eagles Solo Pro 228K (J5 TX/ Röd)
1x Nine Eagles Solo Pro 125 nypris 1795:- Hobbymagasinet säljer radiostyrda modeller; Radiostyrda bilar, Radiostyrda flygplan, Radiostyrda helikoptrar, Radiostyrda båtar. » Radiostyrt » Helikoptrar » Heli » Nine Eagles Solo Pro 125
1x Spektrum DX6i med USB-sladd för inkoppling till dator, fungerar utmärkt med ex. Phoenix RC simulator. nypris cirka 1100:-
Hej. Säljer nu min arsenal av helikoptrar samt övningssändare.
Solo Pro 228 är en singelrotor helikopter som lämpar sig för nybörjare som flugit koaxialt innan och är hyfsat bekant med RC helikopter.
Solo Pro 125 är en liten avancerad 3d helikopter som klarar att köra inverterat ( upp och ner), rekommenderas ej för nybörjare.
Spektrum DX6i är en radio för övning genom simulator i dator. Fungerar såklart även att använda på riktigt.
Samtliga helikoptrar flyger fint samt kompletta med sändare, acc och laddare. Helikoptrarna är inköpta förra sommaren med förhoppningen att lära mig flyga riktig 6 kanals helikopter. Nu i sommmar har jag enbart flugit en gång och det är synd att prylarna ligger och samlar damm.
Allting för 900kr. Nypris på samtliga produkter är cirka 6000kr
Affär görs enbart i Stockholmsområdet då jag inte vill skicka, jag har bil så kan åka och mötas på lämpligt ställe.
March 27, 2006
1 Guest(s)