January 30, 2005
Har en UL30VT-QX030V Snabbtitt på Asus UL30VT - Test / Recension - Datorer - SweClockers.com
som lossnat i plasten i västra sidan av skärmen, alltså inne i skärmen vid gånggärnet (enkelt å laga om man köper Worlds Greatest Site for Asus Spare Part ) kostar 688:- ink frakt om jag ska orka fixa själv... Den är just nu tejpad med svart silvertejp. Susar lite i prollefläkten men det går säkert fixa. Varit inne för ett år sen för hårddiskbyte så ingen partition med win 7 64 bitar medföljer (går ladda ner och skicka in via Usb och använda produktnyckeln på undersidan av datorn)
Kan självklart skicka bilder vid intresse.
Ingen garanti kvar. Kartong, kvitto å sånt som följde med från början medföljer självklart.
Pris: Bud
September 6, 2009
January 30, 2005
Själva gånggärnet är inte trasigt utan det är där skruvarna inne i plasten där det ska skruvas i som spruckit. För och fota det måste jag öppna skärmen igen och har tyvärr inget macro tillgängligt :/ Man ser på den här bilden tex vad jag menar. http://1.bp.blogspot.com/_Pry2.....C02188.JPG Bakom det bakre gånggärnet sitter det plast det ska skruvas på.
October 14, 2006
1 Guest(s)