April 23, 2010
Tja!
Nu har jag fixat en grym hemmabio hemma så nu behövs inte datorhögtalarna längre
Dom är i fint skick, kommer ursprungligen ifrån JorisS köpte dom av han i somras.
Alla tillbehör följer med, plus 2st stativ för att hänga upp exempelvis dom bakre högtalarna.
Bilder går att ordna för dom som vill ha det.
jag kan rekommendera dessa högtalare, tycker dom är bättre än tex z5500!
Startpris 1000:-
Säljer även ett likadant system, men som i somras helt plötsligt slutade att fungera.
Basen går inte att knäppa igång utan en liten lampa bak på basen blinkar grönt ist för att lysa konstant.
(Basen var då ca 1år gammal)
Följer med 7st högtalare, kablar, fjärkontroll, kontrolldosan.
Bra för reservdelar eller för dig som kan fixa, köp gärna båda paketen
Startpris 200:-
Finns I Stockholm
April 23, 2010
mixan;1255553 wrote: Tja!
Nu har jag fixat en grym hemmabio hemma så nu behövs inte datorhögtalarna längre
Dom är i fint skick, kommer ursprungligen ifrån JorisS köpte dom av han i somras.
Alla tillbehör följer med, plus 2st stativ för att hänga upp exempelvis dom bakre högtalarna.
Bilder går att ordna för dom som vill ha det.
jag kan rekommendera dessa högtalare, tycker dom är bättre än tex z5500!Startpris 1000:-
Säljer även ett likadant system, men som i somras helt plötsligt slutade att fungera.
Basen går inte att knäppa igång utan en liten lampa bak på basen blinkar grönt ist för att lysa konstant.
(Basen var då ca 1år gammal)Följer med 7st högtalare, kablar, fjärkontroll, kontrolldosan.
Bra för reservdelar eller för dig som kan fixa, köp gärna båda paketen
Startpris 200:-
Finns I Stockholm
BUMP
2 Guest(s)