S: Creative Gigaworks T40/S750 högtalare|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
S: Creative Gigaworks T40/S750 högtalare
JorisS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 388
sp_UserOfflineSmall Offline
1
April 2, 2011 - 12:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Hejsan!

Fick ordning på mitt Gigaworks S750 system igen (fick tag i begagnad baslåda/förstärkare) så tänkte installera det igen och sälja iväg T40 paketet jag hade under tiden. Det är "Make I" dvs första modellen: Creative Gigaworks T40

[Image Can Not Be Found]

Köptes i vintras hos Mediamarkt, kvitto har jag desvärre inte tillgängligt då dem köptes samtidigt med en del annat till svärfamiljen och dem har kvittot (hoppas jag). Borde kunna fixa fram det vid behov dock. Originalkartongen och allting annat ingår och högtalarna är i absolut toppskick.

Pris: 600kr
Fraktkostnader tillkommer om dem skall skickas - finns i Uppsala men kan evt fixa så tjejen tar med dem till Stockholm för avhämtning nära centralstationen där hon jobbar.

Alternativt om någon är väldigt sugen på ett S750 paket och kan hämta det på plats så kan jag nog tänka mig att sälja det istället, då slipper jag lägga kablarna och allt igen 😉 Paketet funkar som sagt fint igen med nya basenheten. En av satelliterna har intryckt diskant, hörs inte men påpekar det iaf. 4st Vogel väggstativ medföljer, samt alla nödvändiga kablar och kontrolldosan. Några av högtalarkablarna har jag klippt av då jag tänkte köra dem till vanlig receiver men det är lätt att fixa tillbaka ursprungliga konnektorerna (finns kvar, och jag kan nog fixa det med lödning om så önskas).

Priset för S750 paketet är 1000kr.

[Image Can Not Be Found]

Hör av er vid frågor!

Mvh
//Joris

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 73
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL