January 19, 2012
Moderkort: MSI H67MA-ED55 (socket 1155)
CPU: i3 2100 (socket 1155)
CPU-kylare: Arctic Cooling Freezer 13
RAM: 2x2gb 1333 mhz
Nätaggregat: OCZ ModXstream pro 600w
CD/DVD brännare (s-ata)
Chassi: Fractal Design Core 3000
Hårddisk: Behåller helst den själv...men om detta är ett krav för att få resten sålt finns en Western Digital på 2TB
Pris: 3000 eller bud (kom med förslag på pris om det är för högt, är också intresserad av att byte mot en laptop)
January 19, 2012
Naughtyboy;1283367 wrote: Vad hade du tänkt dig för laptop, prestandamässigt ?
Ska det vara något högpresterande eller räcker det med något lite mindre för film, surf och musik + pengar emellan ?
Helst något lite bättre...men är öppen för förslag, säg vad du har för laptop så får jag läsa lite spec. om den.
December 19, 2000
Det är följande dator: Satellite L750-1XW - Produktspecifikationer - Toshiba
Fast jag har bytt ut hddn till 128GB SSD och tryckt i 8GB minne...så det är ganska bra drag i den.
Men nu när jag läser din annons så ser jag att du inte skickar med graffe och dessutom vill behåla disken, så jag vet inte om jag vill lägga något mellan precis...men jag är öppen för förslag...om det är intressant d.v.s !
January 19, 2012
Naughtyboy;1283374 wrote: Det är följande dator: Satellite L750-1XW - Produktspecifikationer - Toshiba
Fast jag har bytt ut hddn till 128GB SSD och tryckt i 8GB minne...så det är ganska bra drag i den.
Men nu när jag läser din annons så ser jag att du inte skickar med graffe och dessutom vill behåla disken, så jag vet inte om jag vill lägga något mellan precis...men jag är öppen för förslag...om det är intressant d.v.s !
Har svarat med pm. Kolla där
1 Guest(s)