January 29, 2004
Startbud som gäller oavsett om du köper en sak eller flera. Frakt tillkommer. Budgivning avslutas absolut senast på fredag klockan 20:00 nästa vecka och då åker delarna som finns kvar ut på tradera till samma startbud som här.
Observera att jag kan avsluta budgivning på vissa saker tidigare om jag känner att jag fått ett vettigt pris.
Vi tar allt i tråden så alla ser bud och frågor.
Cpu:
Intel Core 2 Quad Q6600 Socket 775 stepping: SLACR G0
endast cpu medföljer.
750:-
Grafikkort:
XFX Radeon HD 5850 1GB, 725MHz
endast själva grafikkortet medföljer.
Ser ut såhär:
1200:-
DVD-brännare:
SH-S182 Samsung, ide.
endast själva brännaren medföljer.
100:-
Hårddiskar:
2st 3.5" 160gb ide från maxtor och samsung
endast själva hårddiskarna medföljer.
100:- styck
Cpukylare:
Scythe kama angle (tror att alla orginaltillbehör förutom kylpasta eller manual medföljer)
200:-
Satakablar:
Har mängder av kablar i ca 40-50cm längd.
20:- styck
Edit: Ändrade till lösa delar men titeln vill tydligen inte ändra på sig... :/ Säljer allt löst nu trots vad det står i titeln.
December 25, 2007
hez_guess;1261966 wrote:
.
.
.
Moderkort:
Gigabyte GA-G31M-ES2L Matx socket 775, gigabit lan etc...
endast moderkort och io-plåt medföljer.
250:-
.
.
.
Nätagg:
Corsair HX520W, det absoult tystaste nätagget jag ägt!
Medföljer gör modulära kablar till 4st sata diskar samt 5st standard molex diskar.
350:-
.
.
.
Jag bjuder startbud + frakt för dessa saker.
/Überhasse
June 10, 2005
hez_guess;1261966 wrote:
Moderkort:
Gigabyte GA-G31M-ES2L Matx socket 775, gigabit lan etc...
endast moderkort och io-plåt medföljer.
250:-DVD-brännare:
SH-S182 Samsung, ide.
endast själva brännaren medföljer.
100:-Cpukylare:
Scythe kama angle (tror att alla orginaltillbehör förutom kylpasta eller manual medföljer)
200:-
Vad landar fraken på för dessa tre prylarna?
Antar att allt som behövs för att montera kylaren på ett S775-system medföljer?
hez_guess;1261966 wrote:
Hårddiskar:
2st 3.5" 250gb sata från samsung
Kan kanske vara intresserad av en (eller kanske rent av båda samsungdiskarna). Vad är det för modell och ålder på de?
January 29, 2004
Har i stort sett sålt moderkort och psu till Uberhasse så dom finns inte längre tillgängliga.
Eroo: Du har fått svar via pm och du får dem för 500:- + frakt om det fortfarande verkar intressant.
Bjornel: Har redan lovat bort moderkortet till Uberhasse som du ser lite längre upp i tråden, skulle du fortfarande vara intresserad av dvd-brännare och cpu-kylare så skulle jag tro att frakten kostar runt 80-90kr i brevform. (ej spårbart)
Hårddiskarna är av modell sp2504c och är tillverkade 2006 samt 2007. Självklart kör jag alla typer av test du vill på dem innan jag skickar dom för att se så dom fungerar som dom ska. Vet inte riktigt vad frakten hamnar på om du vill ha både brännare, kylare och hårddiskar men skulle gissa på att det blir runt 150:-.
1 Guest(s)