December 2, 2001
Gorian;1255569 wrote: Hm, surt att jag inte fick möjlighet att bjuda över på tangentbordet ;|
Mitt bud står kvar på musen
Klart du får bjuda över på tangentbordet, men noterar allt som kommer allteftersom annars skulle det bli många ändringar i en klump. Klart du får bjuda över honom Gorian! 😉
Vet inte om det blivit något allmänt missförstånd men hela denna trådens saker avslutas samtidigt, dock har jag inte satt något datum.. men vi kan väl säga att sista budningarna är på fredag-eftermiddag sen avslutas budgivningarna och jag kontaktar alla som har högsta buden då?
December 2, 2001
Gorian;1255571 wrote: Ah, tänkte eftersom du skrev "det är taget" ^^
Matchar 450kr för DiNovo och 350kr för MX Revolution, och kör på mitt tidigare argument om att köpa flera saker 😉
//Gorian
Kanske formulerade mig fel, menade mer att det var ett mer godkänt bud för att bryta budet med samfrakten. Man är ju trött efter en lång dag med massa jobb. 😉
Noterat bud!
December 2, 2001
Gorian;1255571 wrote: Ah, tänkte eftersom du skrev "det är taget" ^^
Matchar 450kr för DiNovo och 350kr för MX Revolution, och kör på mitt tidigare argument om att köpa flera saker 😉
//Gorian
Kanske formulerade mig fel, menade mer att det var ett mer godkänt bud för att bryta budet med samfrakten. Man är ju trött efter en lång dag med massa jobb. 😉
Då Gorian ej har tillgång till att vänta till fredag kväll gör jag ett undantag och låter honom få dessa nu, diNovo och MX revolution är alltså sålda till Gorian nu. 🙂
För övrigt har jag resterande kvar nu och budgivningen på dessa avslutas imorgon eftermiddag. Buda på! 😉
1 Guest(s)