February 7, 2007
Hej!
Hade tänkt att göra mig av med min stationära dator, allt säljs bulk om inte annat anges, dvs. inga kartonger eller kvitton till dessa. Allt fungerar utmärkt (Om inte annat anges) och jag använder systemet just nu.
AMD Phenom X4 (Quad Core) 9650 2.3GHz (Enligt Passmark så motsvarar denna en C2D E8600 (Källa: Passmark)). Säljes löst förutom en CPU-låda.
Startbud: 500kr.
Artic Cooling 64 (Sådan här).
Startbud: 50kr.
NVidia Geforce 8800GT (G92-kärnan) 512MB PCI-e, fungerar utmärkt och klarar en hel del spel.
Startbud: 400kr.
Corsair XMS 2x1GB DDR2 PC5400 (Tror jag, jag vet att det inte är PC6400 utan något segare), fungerar utmärkt, kan testas i Memtest om någon önskar det. Kan ha orginalförpackningen kvar, annars skickas dom i antistatpåse + bubbelplast.
Startbud: 100kr.
AsRock NF6P-VSTA AM2+ (Klarar av AM2, AM2+ och AM3, väldigt smidigt på det sättet), m-ATX, 2x DDR2, 1x PCI-e x16, 1x PCI-e x1, 2x PCI, 4x SATA, 1x PATA, floppy, 6x USB (Plus kontakter på mobot som man kan ha en frontpanel till). Länk till moderkortet.
Startbud: 100kr.
Alla startbud är endast riktpriset, bjud lägre om det är för högt pris. Jag avslutar det hela på onsdag alt. torsdag (Så att det kan komma fram på fredag). Jag kan även möta upp i Stockholm (Östermalm alt. Kista). Ev. frakt betalas utav köparen och pengarna betalas in på mitt konto i förväg om det ska skickas (Referenser kan ni hitta i min signatur).
Med vänlig hälsning,
Mark.
February 27, 2006
February 27, 2006
February 7, 2007
typic;1252040 wrote: Corsair XMS 2x1GB DDR2 PC5400 - 200kr inkl frakt (förutsatt att dom klarar memtest)
Nasras paketbud går tyvärr över (Om ingen annan bjuder på resterande saker).
Nasra;1252044 wrote: Rensa korgen går inte att skicka PM till dig.
Vinner jag så hämtar jag prylarna imorgon för idag är jag för trött att hämta något.
Ojdå, har tömt den nu.
Det går alldeles utmärkt. 🙂
Mvh. Mark
1 Guest(s)