March 22, 2002
Ok Jag har för mycket saker som bara ligger oanvända i mitt sovrum som jag vill bli av med.
Till att börja med så har jag 2 chassin.
1st Fractal Design Define R2. köpt i aprill/maj iår och endast använd ca 2 månader. Kvittot finns kvar.
Chasit är i mycket fint skick och det medföljer 3st Fractal Design 120mm fläktar.
Orginal kartonen samt alla skruvar etc finns kvar.
Pris: 400kr
1st Antec P182. Chassit medföljde vid ett köp av en dator som jag plockade delarna från till min fil server.
Vet inte riktigt hur gammalt det är men är i bra skick. jag kan iaf inte se några repor eller så på chassit.
Alla tillbehören finns kvar så som skenorna till enheter, nycklar och skruvar till allt.
medföljer gör även 3st 120mm Noctua fläktar samt ett Chieftech 450W psu som jag har moddat.
genom att byta ut den högljudda fläkten mot en Noctua 120mm fläkt samt sleevat alla kablarna med vit sleeve från mdpc-x.
pris: 400kr
1st Gigabyte MIB T5140 60W Chassi för mini-itx. chassit har plats för 2st 3.5" hårddiskar samt 1st 5.25" enhet.
och har inbyggt 60W psu. (fläktlös). monitor (upp till 24") kan monteras på medföljande monitor armen.
1st Option GT Max 7.2 Pcmcia 3g modem. Uppgraderat med senaste mjukvaran som stöder 7.2mbit hastigheter.
Utmärkt till laptopen med pcmcia plats. då modemet endast sticker ut 0,5cm. Kompakt och liten.
Upplåst så den fungerar med alla operatörer.
Pris: 250kr
1st OPTION GLOBESURFER ICON 225 Usb 3g modem. Troligen låst till Telenor, fick iaf modemet av dem när jag tecknade mitt abbonemang där ca 1 år sedan.
Pris: 250kr
1st defekt Asus eee 901 16gb ssd. Fungerar fint med extern skärm men den interna har gått sönder (ny kostar ca 350kr på ebay). är uppgraderad med 2gb ram minne. lite repor och engelskt tangent bord men den fungerar.
2st Samsung 500gb sata2 hårddiskar. Enhterna är felsökta och fungerar 100%.
7200rpm tror det var 16mb cache.
pris: 200kr st.
2st samsung 750gb sata2 7200rpm 16mb cache. enhterna är felsökta och fungerar 100%.
inköpta i december 2009 på webhallen, kvitto finns kvar för 1 av dem iaf måste leta upp det andra.
de är inköpta med 3 dagars mellanrum.
pris 350kr st
Alla sakerna finns i tumba utanför stockholm. Och skickas helst inte.
upphämtning är att föredra dock kan jag ta mig in till stan där jag jobbar med sakerna för bådas bekvämlighet.
/ Santzia
December 14, 2005
1 Guest(s)