August 17, 2014
Innan du börjar läsa vidare, kan jag upplysa dig om att endast möte i centrala Stockholm godtas (mer info nedan).
Jag har ett par gamla komponenter som jag inte längre behöver. Det mesta fungerade fint när jag testade datorn innan sommaren, sedan dess har den stått demonterad och jag ser ingen anledning till varför de inte skulle fungera.
Intel Core 2 Quad Q6689 tror jag det står: 150 kr
Intel från gammal laptop, kan kolla upp vad det står om intresse finns (funktion okänd): choklad
2x512MB DDR2 RAM + 1GB DDR2 RAM: 50 kr
1x? RAM från samma gamla laptop, vet ej specs, gissar på 1GB (funktion okänd) 50 kr
AMD Radeon HD 6850 (om jag inte misstar mig, några år nyare än de andra komponenterna): 300 kr
nVIDIA GeForce 8800GTS: 50 kr
Paket går inte före om jag får bättre bud på delar för sig. Priset är diskuterbart, i högsta grad. 1 kr är lite väl drygt, men du fattar. 50 kr för gammalt (so-dimm?) RAM är inte värt mycket, men i ett paket...?
Jag går i skolan och har ganska tajt schema, vilket btyder att jag kan träffa dig mellan 16.00 - 17.00 på måndagar, möjligen tisdagar och torsdagar och absolut fredagar. Beroende på om du kan tänka dig att åka in till T-Centralen, eller om jag måste åka en bra bit därifrån, blir det knepigare. Nås helst och bäst via mail: [email]jippie95@hotmail.com[/email].
1 Guest(s)