March 13, 2008
Hej,
Nu var det dags att rensa lite igen. 🙂
Eizo-skärmen är snarare vit/grå än silver. Specifikationer finner ni här: Komplett.se - Eizo 24" LCD FlexScan S2402WSE silver Den är riktigt bra skick, inga döda pixlar vad jag vet och passar bra för den som vill ha en 24" 16:10 skärm. Gav 4000 för den för 3 år sen, men säljer den för 1100 kr eller högstbjudande.
PSP Slim Lite i svart färg, knappt spelat på den alls. Riktigt bra skick. Sitter ett minneskort på minst 512 MB (tror det är 1 eller 2 GB, kan kolla vid intresse) och jag har två spel: God of War - Chains of Olympus och GTA Vice City Stories. Tänkte minst 400 kr för rubbet eller högstbjudande.
Ipad såld.
Köpare som kan hämta varan/varorna hos mig i Stockholm (innanför tullarna) prioriteras, särskilt vad gäller datorskärmen. Bilder kan skickas på begäran, hämtar man varan hos mig får man självklart inspektera den/de om så önskas. 🙂
Vid budgivning går det bra att skriva i tråden, är det någon som vill köpa på en gång - skicka ett PM. Jag förbehåller mig dock rätten att inte sälja någonting av vilken anledning som helst.
Köp och säljreferenser, om än lite gamla sådana: Recensionsdatabas
/Alexander
1 Guest(s)