S: FORT BILLIGT. Laptop emachines, xperia 10 mini, zte blade|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
S: FORT BILLIGT. Laptop emachines, xperia 10 mini, zte blade
MaddeTy
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 59
sp_UserOfflineSmall Offline
1
July 16, 2011 - 5:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Hej

OBS! HÄMTAS i roslagenstrakten, någon km utanför hallstavik.
Ska jag skicka betalar du porto + orka-avgift på 200kr pga att jag måste ta mig till posten och det innebär massa jobb för mig.

OBS! KAN BYTA BÅDA TELEFONERNA MOT EN ANDROIDTELE MED BRA KAMERA, TYP XPERIA X10, X8 ELLER LIKNANDE!!!

Lånar maddes konto och ger er chansen, imorgon hamnar det på blocket.
Allt som finns kvar i annonsen finns kvar att köpa.

Först ut är en xperia x10 mini (EJ PRO). låst till 3. går att låsa upp genom seusers
Svart front med svart bakdel. Helt ny i kartong, bara öppnad och provad. Saknar kvitto, annars hade jag lämnat tillbaka den, fick den av mamma ist för en skuld på en tusing men skärmen var mindre än jag trodde så det är inget för mig. 2gb minne.

Alla priser är VS billigast på pricerunner.

bud, dock lägst 500kr och snabbast får ta den.

Sen har vi en ZTE blade som blivit tappad i golvet så det är några sprickor i glaset. Påverkar inte funktionen och jag stör mig inte så mycket på sprickorna när jag använder den och i "vridet" läge så märker jag inte ens av dom.
Kan ta bild om någon är intresserad.
Högsta bud av den som kan hämta den senast imorgonkväll får ta den, dock lägst 500kr

Sen har jag en emachines e527 med windows 7 64bit. USB-portarna är trasiga (vet ej om det går att laga) för att småbarn varit där och stoppat in saker, så den är i princip oanvändbar för mig då den passande nog även saknar bluetooth.
Högsta bud av den som kan hämta senast på torsdag nu i veckan får ta den, dock lägst 1000kr
Den är i bra skick i övrigt, helt repfri och skadefri vad jag kan se när jag tar ut den i solljuset.
Specs som jag vet om (resten får ni googla)
15.6" hd skärm av något slag
2GB ddr3 minne
160GB hdd
intel gma 4500
dvdbrännare
2.2ghz celeron

Perfekt som server eller lekdator åt ungarna eller något.

PMa telefonnummer om du är intresserad av något. Jag kollar minst ett 20-tal gånger om dagen.
Skriv i tråden om ni undrar något.

äh, ge bara något bud på grejerna då, vill bli av med det innan helgen helst

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 173
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL