S: Grafikkort ASUS EN7600GS Silent 512MB PCI-E|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
S: Grafikkort ASUS EN7600GS Silent 512MB PCI-E
n0pax
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 237
sp_UserOfflineSmall Offline
1
July 19, 2011 - 12:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Säljer mitt grafikkort som har legat i ett halvår dvs 6 månader i kartong. Kommer aldrig att använda det så bättre att kolla om någon vill ta över det. Grafikkortets benämning är följande, finns mer info bland bilderna för den som vill ha mer info.

ASUS EN7600GS Silent 512MB PCI-E, kortet är aldrig överklockat, använt i ca 5 månader sen uppgraderades det med ett annat grafikkort, vilket fick till följd att detta kort blev liggande. Kartongen är intakt dock utan något medföljer. Dvs den som köper grafikkortet får bara ett grafikkort inga sladdar manual, cd skivor osv utan bara ett "rent" grafikort.

Grafikkortet fungerade när det lades ned i kartong, dock finns det ingen garanti på kortet då det inte ha varit använt under 6 månader. Jag har inte testkört det och jag kommer inte att testköra det mer handlar om att jag gör mig av med det. Vill du komma hit och ta med dig en dator och vill testa det, så har jag en gammal skärm och tangentbord i källaren, som står till förfogande.

Den som vill hämta grafikkortet står alltid först i kön. Jag jag lovat en grafikkkortet och någon bjuder över så kvarstår budet från den som har bjudit lägre dvs summan är fast och jag skickar inte grafikkortet och bryter avtalet med den jag har kommit överens med i första hand. Om sen denne inte håller sin del så nämner jag det i denna del av forumet så någon annan ge ett "bud".

Upprepar denna mening så ingen blir besviken eller något annat : )
Ta i åtanken att grafikkortet inte har varit i drift under 6 månader, ingen garanti finns på kortet och det är upp till köpare dvs som säljare tar jaginget ansvar att produkten fungerar i din dator.

Var även noga med att kolla att detta grafikkort fungerar i din dator.

Priset jag vill ha för grafikkortet är 50 kr, om det ska skickas så ligger frakten på 100 kr dvs med frakt kommer kortet att kosta dig 150 kr, hämtar du det så kostar det bara 50 kr : P

Det är först till kvarn som gäller och inte den som har mest pengar, samt den som hämtar grafikkortet står först i kön.

/n0pax

Attached files

[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]

aov
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 57
1267265
July 19, 2011 - 5:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Finns grafikkortet i Stockholm så hämtar jag det för 50kr.
Mvh
Andreas

n0pax
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 237
1267267
July 19, 2011 - 6:01 pm
sp_Permalink sp_Print

4 mil från skövde, 2 mil från mariestad. Går vissligen att åka tåg från stockholm direkt till orten : )

Är dock ca 30 mil från stockholm, så det kanske inte är önskvärt.

/n0pax

aov
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 57
1267269
July 19, 2011 - 7:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Tack. köper ett nytt 🙂 lite för mycket besvär för det kortet 😛

Kaleid
Member
Medlem
Forum Posts: 2377
1267445
July 26, 2011 - 8:04 am
sp_Permalink sp_Print

Skulle du ha vägarna förbi i skövde så tar jag den.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 276
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL