May 14, 2003
Säljer mitt grafikkort som har legat i ett halvår dvs 6 månader i kartong. Kommer aldrig att använda det så bättre att kolla om någon vill ta över det. Grafikkortets benämning är följande, finns mer info bland bilderna för den som vill ha mer info.
ASUS EN7600GS Silent 512MB PCI-E, kortet är aldrig överklockat, använt i ca 5 månader sen uppgraderades det med ett annat grafikkort, vilket fick till följd att detta kort blev liggande. Kartongen är intakt dock utan något medföljer. Dvs den som köper grafikkortet får bara ett grafikkort inga sladdar manual, cd skivor osv utan bara ett "rent" grafikort.
Grafikkortet fungerade när det lades ned i kartong, dock finns det ingen garanti på kortet då det inte ha varit använt under 6 månader. Jag har inte testkört det och jag kommer inte att testköra det mer handlar om att jag gör mig av med det. Vill du komma hit och ta med dig en dator och vill testa det, så har jag en gammal skärm och tangentbord i källaren, som står till förfogande.
Den som vill hämta grafikkortet står alltid först i kön. Jag jag lovat en grafikkkortet och någon bjuder över så kvarstår budet från den som har bjudit lägre dvs summan är fast och jag skickar inte grafikkortet och bryter avtalet med den jag har kommit överens med i första hand. Om sen denne inte håller sin del så nämner jag det i denna del av forumet så någon annan ge ett "bud".
Upprepar denna mening så ingen blir besviken eller något annat : )
Ta i åtanken att grafikkortet inte har varit i drift under 6 månader, ingen garanti finns på kortet och det är upp till köpare dvs som säljare tar jaginget ansvar att produkten fungerar i din dator.
Var även noga med att kolla att detta grafikkort fungerar i din dator.
Priset jag vill ha för grafikkortet är 50 kr, om det ska skickas så ligger frakten på 100 kr dvs med frakt kommer kortet att kosta dig 150 kr, hämtar du det så kostar det bara 50 kr : P
Det är först till kvarn som gäller och inte den som har mest pengar, samt den som hämtar grafikkortet står först i kön.
/n0pax
1 Guest(s)