June 8, 2001
Med allt kvar, inkl kvitto. Så lite använt att det knappt är något damm på kylaren.
June 8, 2001
kacktjarn;1263905 wrote: vart är den inköpt? vilken kylare är det?
Juni-Juli förra året, får kolla upp det. Misco.
Kylaren ser ut så här:
http://img.donanimhaber.com/im.....h_fx57.jpg
Väldigt tyst, tror inte det överstiget 60C.
October 21, 2009
Kaleid;1263900 wrote: För mycket i underkant tyvärr.
Ok. Du hade ju inte satt något startbud så jag tänkte att jag börjar. Jag resonerar som så att kortet finns för runt tusenlappen nytt, och är förra generationens grafikkort och tycker att 600kr är ett vettigt bud. Du tycker inte det så då får vi hoppas någon annan är villig att betala mer. Om du ändrar dig så hör av dig.
/Danne
June 8, 2001
BlondeDexter;1263956 wrote: Ok. Du hade ju inte satt något startbud så jag tänkte att jag börjar. Jag resonerar som så att kortet finns för runt tusenlappen nytt, och är förra generationens grafikkort och tycker att 600kr är ett vettigt bud. Du tycker inte det så då får vi hoppas någon annan är villig att betala mer. Om du ändrar dig så hör av dig.
/Danne
Ursäkta med sena svar, kvällskurser m.m. äter upp tid. Säljer den åt en kompis (som bytte till skärm med hög upplösning och behövde därmed mer kraft, blev en 6950 @ 6970), och han ville tydligen ha som lägst 650kr för den... Får han inte det så hamnar den upp på tradera istället. Kan skickas med schenker för 55kr, spårbar. Posten, 60kr kanske?
Får heller inte email av någon anledning ifall någon har svarat...
2 Guest(s)