March 13, 2008
Hej!
Bara moderkortet kvar!
[SÅLD]
Intel Core 2 Quad Q9450 rev. C1
[SÅLD]
4 st. Crucial Ballistix DDR2 800 MHz 1 GB
Sist har vi ett moderkort; Abit IX38-QuadGT för S775, som säljs som "halv-defekt" då det efter ett chassibyte inte verkar vilja starta boot-sekvensen, kortet däremot är helt och allt ser normalt ut bortsett från att det inte tar sig hela vägen in i boot, utan startar upp och startar om med 5 sekunders intervaller. Clear CMOS hjälpte inte heller men om man hämtar manualen från Abits hemsida kan man nog utröna vad som behöver göras. Är övertygad om att det är någon inställning som behöver göras då det fungerade 5 minuter innan chassibytet. Pris 300 kr eller bud.
Vid affär gäller överföring till mitt Handelsbanken konto och försändelse sker med Posten där man kan spåra sin försändelse. Frakt betalas av köparen.
Referenser från tidigare affärer finns länkat i min signatur.
Mvh
Alexander
March 13, 2008
March 13, 2008
June 21, 2007
Jag tänkte mer typ en intern blueray/dvd brännare.. Har även ett par hdd cases från lian li o en näst intill orörd Logitech G35.. inte av de av intresse?
Just det.. ja har även en Logitech Harmony ONE som inte heller är knappt rörd eftersom ja köpte en Harmony 1100 hehe.. inte de heller av intresse? för isf skulle även vara intresserad av din Q9450 // E
March 13, 2008
June 21, 2007
Jag är intresserad av bägge men de är en taight månad du säljer iväg sakerna hahaha.. så min budget klarar inte av 1k på en prolle.. därför ja undra om byten.. Kan iofs sälja Harmonyn på tradera o få ut en 8-900kr.. men de tar ju några dagar¨
Har ett ton julklappar som måste köpas så därför.... // E
March 13, 2008
embu;1258690 wrote: Jag är intresserad av bägge men de är en taight månad du säljer iväg sakerna hahaha.. så min budget klarar inte av 1k på en prolle.. därför ja undra om byten.. Kan iofs sälja Harmonyn på tradera o få ut en 8-900kr.. men de tar ju några dagar¨
Har ett ton julklappar som måste köpas så därför.... // E
Ajdå, där ser man.
CPUn är såld eftersom jag fick ett bra bud och minnena också sålda för över 400 kr. Sorry men det är först till kvarn som gäller :/
Hoppas du har bättre tur med julklapparna! 😉
Bara mobot kvar med andra ord.
/Alexander
2 Guest(s)