November 12, 2009
Hallå, tänkte kränga iväg lite high end vattenkylningskomponenter som blivit över.
Allt är helt nytt!
Klickbara länkar till produkterna där du kan kolla nypris. priset jag begär står i fet stil efter.
Det är följande komponenter:
Pumpar:
MCP 355 (DDC3.2) med EK X-top Rev 2 Plexi 600kr SÅLD
MCP 355 (DDC3.2) med EK X-top Rev 2 Plexi 600kr
MCP 355 (DDC3.2) med XSPC plexi top 550kr SÅLD
Resorvarer:
Swiftech MCRES Micro Rev 2 120kr
EK-Multioption res 250 200kr SÅLD
EK-Multioption res 250 200kr
CPU-Block:
Watercool HeatKiller Rev. 3.0 LT (1366, men har adapter till sockets) 400kr SÅLD
Har även bakplåten för 775 och 1366 och universalmontering som gör att den passar till nästan alla socklar. (kolla URL)
Radiator:
XSPC RX480 QUAD Gloss Black 900kr
XSPC RX480 QUAD Gloss Black 900kr
Eller bytes mot XSPC RX360 Gloss Black.
Kontrollenheter:
Aquaero 4.0 med powerbooster. 700kr
Aquaero 4.0 med powerbooster. 700kr
Den senaste versionen är v5.0 därav priset. Det är i princip en v4.0 med powerbooster modifikationen.
Har även svarta och silver fronter samt extra långa USB-kablar som jag skickar med varje aquaero. Värde ca 120kr.
Här är en video som visar hur den fungerar och lite vad man kan göra med en aquaero 4.
Kan även skicka med flödeskännare och temperatursensorer men då jag behöver dessa själv så får ni betala fullpris för dessa.
Här är en recension från HW-labs där den fick utmärkelsen "Editors Choice". Där finns även information om vad man kan göra med en Aquaero, så som shutdown vid pumpfel osv.
Andreas
Nickar även Brodholm på SWEC och på XS.
http://rec.elmor.se/review.php?user=941
November 12, 2009
Kan skicka med ett par halvtumms nipplar om du vill det 🙂
dessa tex
[Image Can Not Be Found]
Uploaded with ImageShack.us
2 Guest(s)