November 18, 2003
Ska sälja min mobil då jag köpt en ny. Det är en Iphone 3G 8GB, har alltid fungerat perfekt. Alla tillbehör inkl kartong följer med. Skickar också med ett gummerat skydd för baksidan. Skyddet samt ett displayskydd har suttit på sen första dagen. Displayskyddet kommer jag ta bort vid packning av telefonen då det börjar bli lite "trött". Ca 6-7månader gammal. Tror den är låst på 3. Aldrig uppdaterad till 4.0 utan jag kör 3.1.3 fortfarande.
Startbud: 1500:-
Har sedan ett Asus blitz extreme över. P35 samt ddr3, ett av de värre moderkort som tillverkats. IO-plåt samt den lilla displayen och även ljudkortet följer med. Sitter thermalright kylare monterade på NB samt mosfets. Moderkortet har gått i pappas dator senaste året utan några som helst problem. Den som hade kortet innan dess verkar ha kört nån extremkylning på kortet då det verkar finnas vissa rester av något fett runt sockeln. Det påverkar dock INTE funktionen utan det funkar perfekt. Har som jag sa tidigare suttit i en dator senaste året och fungerat utan problem.
Startbud: 300:-
Grejerna finns i Linköping och kan skickas från ca 79:- med schenker eller postens paket ca 150:-. Budgivning pågår tills torsdag nästa vecka då jag kommer hem igen. Kommer kontakta högsta budgivare under fredagen.
Annonsen finns också här http://www.techsweden.org/foru.....45#p266945
2 Guest(s)