May 27, 2009
Hej
Utlandsvistelse en längre tid gör att jag och killen inte behöver våra telefoner på ett tag, så säljs för att få lite extra fickpengar och ev. tele på plats.
En Iphone 4 och en HTC Sensation.
Kvitto, kartong på båda, garanti kvar på HTC.
HTC är två mån gammal, som ny dvs.
Iphone 4 är 1,5 år gammal, men pedantskött.
2000kr styck
Ni vet hur telefonerna ser ut, vill ni ha bild på något specifikt så säg till så lägger jag upp 🙂
Ser helst att telefonerna hämtas i Edsbyn, utanför bollnäs.
Annars förskottsbetalning till handelsbanken eller swedbank.
Först till kvarn, prutar inte, 100kr frakt tillkommer då jag skickar rek med originalkartong.
Skicka PM vid intresse. Skriv i tråden om du undrar något.
sensation såld - iphone prissänkt till 1500kr då sensationen blev såld över blocket där jag krävde en tusing mer 🙂
Mvh
MaddeTy
October 14, 2006
May 27, 2009
Dry_Ice;1278363 wrote: Tar iphone 4.an ev.
Om du har möjlighet att vänta 1 h så ska jag kolla med en kompis i edsbyn om hon har möjlighet att plocka upp den?Edit: Hon kunde inte hämta den. Tyvärr
Hm? Det är ju inte direkt stort här 🙂
Ragathol;1278370 wrote: Hur mycket minne har iPhone?
16GB
Sensation finns kvar. Blocketfolk är ju helt otroliga.
Men nu har jag sagt 1500 för iphone så det får stå... 2000 för sensation gäller dock fortfarande.
Telefonerna finns kvar tills jag skriver annat. =)
Mvh MaddeTy
April 12, 2012
Alla som blivit blåst ska anmäla, pratade med Caterham igår.
Mitt ex har kapat mitt konto och säljer saker i mitt namn.
Jag ska in på polisstation och göra en anmälan med, tycker ni ska göra detsamma.
Är det något ni vill så ring mig 0768491738, hoppas det här ordnar upp sig och ja inte får nå skit.
Mvh Madde
May 27, 2009
Ok, nu lugnar vi ner oss här. Jag är inte Maddes ex (tack gode gud).
Det är jättefel av mig att jag lånat ett konto för att sälja min iPhone, så det får jag be om ursäkt för, men jag har verkligen inte blåst någon, däremot förstår jag inte det missförstånd som förbryllar mig mer.
TheONE har betalat för iPhonen och är den person jag trott ska ha telefonen, jag har även bara fått in en betalning på mitt konto.
Men någon Caterham pmar och skriver sin adress, men citerar TheONE, och säger att jag ska skicka telefonen till Caterham och att han har betalat. Han (eller hon, då?) har inte ens fått mitt kontonr, så vad är detta? Jag blir nästan lite arg, för eftersom Caterham citerar det jag skrivit privat till TheONE, så är det antingen samma person eller så försöker ni lura av mig telefonen - så då är det ju jättepassande att jag lånat kontot också.
Jag vill veta vem som betalat och vad det står på överföringen. Är det TheONE som jag hoppas så är det dit telefonen åker.
Caterham, du har inte ens fått mitt kontonr så hur har du kunnat föra över? Det har inte kommit någon dubbelbetalning iaf, så jag hoppas du bara är full och blandar ihop något.
Jag fattar ingenting. Jag har bett hennes ex kontakta Madde iaf.
Edit: Råder någon oklarhet om vem som betalat så ber jag banken göra en återbetalning för jag vill inte bli polisanmäld för något jag inte gjort. Det är jättedumt och fel att utge mig för att vara någon annan, men jag har inte stridit mot PUL och således heller inte gjort något olagligt.
Den som kan säga vad som står på betalningen kan välja om jag ska återbetala också, för jag ska till Sthlm på söndag och skulle det vara så att det är du, theONE som betalat, så kan vi mötas upp istället så slipper det bli massa missförstånd. Detta är en jättelustig situation för mig som aldrig lurat, stulit etc.
Jag har EN iphone till salu, inget annat. Den är nu såld till EN person och jag har fått EN betalning. Varken mer eller mindre!
Mvh
October 10, 2007
Jag blev väldigt upprörd efter att ha pratat med Madde. Men om det hela är en missuppfattning så så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för det 🙂
Jag fick kontonumret skickat till mig via PM igår och betalade in 1600kr till det kontot och märkte betalningen med Caterham-iP4.
TheOne meddelande mig att han avbröt sin betalning. Vi är inte samma person men det är troligtvis så att du har råkat skicka samma PM till oss båda och då har jag missuppfattat att det var till mig och betalade då in pengarna. Så det är troligtvis min betalning som du har mottagit.
May 27, 2009
Pma mig ditt telenr så ringer jag, enklare så. Ska bara dubbelkolla med banken att märkningen stämmer.
Om det är så att jag råkat skicka samma PM till er båda så ber jag så otroligt mycket om ursäkt och får väl egentligen skylla mig själv isåfall, satt inte vid min egen dator igår och har inte varit aktiv på något forum sen man använde PhPBB överallt.
1 Guest(s)