July 18, 2003
edit: alla komponenter utom so-dimm minnet sålt åt ludden86 för paketpris.
Låter tråden ligga ute tills fredag förmiddag angående den bärbara och sodimm minnet, avslutar dem då.
1st Hynix PC3-10600 2GB SO-DIMM DDR3
(Uppdaterar tråden med toppbud och när nått är sålt)
1st HP Compaq Mini 311c-1000so (11" Mini laptop)
Upplåst från ion le till ion, bytt ut disken till en Western Digital Black 7200rpm 320GB samt uppgraderat till 3GB minne. Spelar Full-HD med hårdvarukodning och har HDMI.
Jag kör windows 7 på den, tycker det funkar klockrent! (men skickar inte med någon licens till det)
Den är riktigt riktigt bra skick! jag tycker den ser ut som den dag jag först packade upp den, nån mindre repa på locket men har tagit riktigt bra hand om den. Kan ta bild med kameran om någon vill ha bild. Har kvar originalkartong. Tror jag betalade 3500kr för den+500 för disken och 400 för minnet, den är lite mindre än 1 år gammal så startbudet på den ligger på 1500kr (+99kr frakt)
December 18, 2001
July 18, 2003
Eruku;1262665 wrote: Hur mår batteriet i laptopen?
bara bra, kna inte säga något exakt i timmar men såg ut en harry potter film i 720p i xbmc för ett tag sen på batteriet och då var det fortfarande lite batteri kvar, om du vill ha nånting att gå efter =) antar att den jobbar rätt mycket när man spelar upp hdfilm, så skulle man sitta o surfa skulle den nog räcka jävligt länge.
October 9, 2002
2 Guest(s)