August 20, 2006
Dags att avyttra TVn som servat mig väl. Måste säga att för pengen är den sjukt värd. Funkar helt ok till spel och film. Ingen märkbar lagg, 4ms. USB'n är hackad för att visa film. Köpt för ett år sedan på Komplett, ett års garanti kvar.
http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?e=571138
Modellen med rejäl fot...
2500:- ink frakt, smartidiot89 NH
Alla bud/hugg tas i tråden. Jag ser helst att den hämtas i Göteborg till helgen, i värsta fall kan den skickas. Eventuell frakt betalas av köparen.
April 27, 2005
August 20, 2006
Damodred;1265980 wrote: Får du den inte såld innan den 15e så köper jag den gärna då!
Flyttar ut ur lägenheten imorgon och kommer vara bosatt i Asien i ett år, så det blir svårt. Tycker för övrigt att det är jävligt svagt när budgivare bara skiter i att följa upp sina initiativ! Kom igen nu, 2k är ju för fasen stöld!
August 20, 2006
Ok, jag får väl knalla ner till bussgods med den. Kollade upp frakten igen, missade att det var skrymmande, så frakten kostar 384:- upp till 20kg. Den väger tydligen 17.4 utan kartong så det blir jäkligt tajt. Skrymmande frakt upp till 35kg kostar 508:-, så jag får nog säga att smartidiot89 ligger på gränsen. Under 2k släpper jag inte den för, då kan den lika bra få ligga i kompisens källare. Men ok, 2500 ink frakt är ok.
April 27, 2005
2 Guest(s)