February 12, 2003
Har en Logitech G25 som ligger och skräpar, speciellt nu när jag vunnit mig en G27. Den har varit använd en del förut, men är i mycket fint skick, och är inte skev eller för några oväsen av sig (vilket en del G25:or gör), utan är i perfekt skick. Allting fungerar som det ska, helt enkelt. Har dessutom sekventiell shifter, vilket G27 saknar.
Den är förvisso EOL, så de priser som finns på 2600:- är väl inte helt rättvisande, men jag hade tänkt mig 1800:- + frakt för det, om du inte hämtar prylarna i Tullinge, söder om Stockholm. Lägger ut annonsen på andra ställen också, tänkte mig budgivning till på söndag, med 1800:- som riktpris.
February 12, 2003
McAn;1258368 wrote: Byten intressanta?
xbox 360, DJ Hero Renegade och Assassin's Creed brotherhood codex edition till ps3, datorchassin (Antec 1200, AOpen G325)...
Byten kan vara intressanta, men jag är totalt ointresserad av spel och minst lika ointresserad av chassin, dessvärre. Har väl inget direkt jag vill ha, men någon något roligt, ge mig förslag.
Däremot kan jag ju slänga med ett ex av F1 2010 till PS3 till den som köper ratten, eftersom det också ligger här och skräpar.
1 Guest(s)