S: Mediaspelare, nätverksbrygga, nätverkskort, chassin|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
S: Mediaspelare, nätverksbrygga, nätverkskort, chassin
terjes_slav
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 144
sp_UserOfflineSmall Offline
1
December 14, 2010 - 12:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjena, lägger nu om mitt nätverk och därför skall en del saker avyttras. Bilder kan ordnas, kvitton finns på det mesta tror jag. Mer info ordnas självklart om det är av intresse. Allt finns i Linköping/Ljungsbro, men rör mig ofta både i Norrköping och Nyköping. Kan även skickas.

Mediaspelare: LG DP1 - fick med den då jag köpte NAS från Dustin, knappt använd, skyddsplast kvar. Funkar utmärkt, men lite för få funktioner för min smak. Spelar upp i princip allt.

Vi kan börja på 700kr för den.

AP/brygga: D-link 1522 - går över från trådlöst till trådat och då blir den här över. Någon månad gammal, något märke på ovansidan, men annars i toppskick. Funkar utmärkt.

700kr även för den här.

Nätverkskort: - Något random från HP. Stödjer N-standard, funkar utmärkt. Extren antenn med någon meter sladd.

150kr

Chassin - två stycken - ett P180 mini, vitt, klippt bort lite fläktgaller för bättre luftflöde, inte jättesnyggt, vilket jag redan justerat priset efter. Kan fås med orginalfläktar eller de fläktar som sitter i nu (1x140mm noctua, 1x120mm noctua, 1x120mm FD). Priset avser med orginalfläktar. Kan även tänka mig att sälja de andra fläktarna separat. Skickas helst inte, men har kvar orginalkartong så det går att ordna.

350kr - 600kr med nya fläktar

Det andra är ett Chieftec Mesh, fulltower-chassi. Inga fläktar medföljer till detta, ej heller nätagg som det levererads med. Några år gammalt, inget kvitto. Detta skickas EJ!

400kr

Har även massor med sladdar av olika slag, samt lite annat smått och gott. Är det något ni söker så fråga gärna.

Byten som är intressanta: SSD (storlek spelar ingen roll), Wii-spel och annat roligt.

Ser helst att budgivning, frågor, etc sköts i tråden.

Kan bestämma mig för att inte sälja av vilken anledning som helst. Har goda referenser på http://rec.elmor.se/ samt tradera.

Annonsen finns även på TS

Caterham
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 934
1259171
December 14, 2010 - 3:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad vill du ha för de två Noctua fläktarna?

terjes_slav
Medlem
1259197
December 14, 2010 - 9:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Caterham;1259263 wrote: Vad vill du ha för de två Noctua fläktarna?

250kr inkl brevfrakt kanske? Tror dock inte jag kan rota fram precis allt som följde med dem, men det jag hittar följer såklart med.

terjes_slav
Medlem
1260069
January 2, 2011 - 8:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Upp!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 305
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL