July 20, 2007
Tjena, lägger nu om mitt nätverk och därför skall en del saker avyttras. Bilder kan ordnas, kvitton finns på det mesta tror jag. Mer info ordnas självklart om det är av intresse. Allt finns i Linköping/Ljungsbro, men rör mig ofta både i Norrköping och Nyköping. Kan även skickas.
Mediaspelare: LG DP1 - fick med den då jag köpte NAS från Dustin, knappt använd, skyddsplast kvar. Funkar utmärkt, men lite för få funktioner för min smak. Spelar upp i princip allt.
Vi kan börja på 700kr för den.
AP/brygga: D-link 1522 - går över från trådlöst till trådat och då blir den här över. Någon månad gammal, något märke på ovansidan, men annars i toppskick. Funkar utmärkt.
700kr även för den här.
Nätverkskort: - Något random från HP. Stödjer N-standard, funkar utmärkt. Extren antenn med någon meter sladd.
150kr
Chassin - två stycken - ett P180 mini, vitt, klippt bort lite fläktgaller för bättre luftflöde, inte jättesnyggt, vilket jag redan justerat priset efter. Kan fås med orginalfläktar eller de fläktar som sitter i nu (1x140mm noctua, 1x120mm noctua, 1x120mm FD). Priset avser med orginalfläktar. Kan även tänka mig att sälja de andra fläktarna separat. Skickas helst inte, men har kvar orginalkartong så det går att ordna.
350kr - 600kr med nya fläktar
Det andra är ett Chieftec Mesh, fulltower-chassi. Inga fläktar medföljer till detta, ej heller nätagg som det levererads med. Några år gammalt, inget kvitto. Detta skickas EJ!
400kr
Har även massor med sladdar av olika slag, samt lite annat smått och gott. Är det något ni söker så fråga gärna.
Byten som är intressanta: SSD (storlek spelar ingen roll), Wii-spel och annat roligt.
Ser helst att budgivning, frågor, etc sköts i tråden.
Kan bestämma mig för att inte sälja av vilken anledning som helst. Har goda referenser på http://rec.elmor.se/ samt tradera.
Annonsen finns även på TS
1 Guest(s)