February 12, 2003
Yes. MSI Big Bang XPower. Igen. Lite brådis den här gången, så om du har 1150:- + frakt att ge mig för kortet är det ditt, förutsatt att ingen annan vill ge mer för det till imorgon (söndag, 31/10) kväll (19:00). Kortet är väldigt lite använt och kommer med samtliga tillbehör.
Enda kravet är att du kan sätta in pengarna så jag har dem på måndag eftermiddag, jag skickar under måndag eftermiddag/kväll.
Budgivning till och med 19:00 imorgon kväll alltså, men 1150:- + frakt är ett säljande bud (1300:- inkl frakt). Chop-chop, börja buda!
September 15, 2006
Mean Machine;1257169 wrote: Yes. MSI Big Bang XPower. Igen. Lite brådis den här gången, så om du har 1150:- + frakt att ge mig för kortet är det ditt, förutsatt att ingen annan vill ge mer för det till imorgon (söndag, 31/10) kväll (19:00). Kortet är väldigt lite använt och kommer med samtliga tillbehör.
Enda kravet är att du kan sätta in pengarna så jag har dem på måndag eftermiddag, jag skickar under måndag eftermiddag/kväll.
Budgivning till och med 19:00 imorgon kväll alltså, men 1150:- + frakt är ett säljande bud (1300:- inkl frakt). Chop-chop, börja buda!
1150:- + frakt
February 12, 2003
Se där, ja, det tar sig. 🙂
För mig är ärligt talat kontanter bara av ondo, även om jag faktiskt ska in till stan någon gång under måndagen. Kvittar mig alltså totalt om du vill mötas upp eller inte, för att gynna folk som inte bor i Stockholm lite också.
catzon har högst bud just nu med 1450:- + frakt.
1 Guest(s)