February 12, 2003
I brist på andra saker att sälja av för tillfället ska nog Cyclone-kortet bort också. GTX 460, 1GB minne och lite lätt moddat, se här: https://www.nordichardware.se/.....guide.html
Garanti finns således inte, men kortet fungerar perfekt, en månads funktionsgaranti från mig i alla fall.
Lägsta pris verkar vara från 2200:- inkl frakt, och med tanke på moddarna säger jag 1200:- + ev. frakt om det är intressant. Duger inte det får ni ge mig bud.
Kortet har för tillfället VMEM/VGPU/OCP/VID-moddar, kan levereras med/utan dessa.
June 27, 2007
June 27, 2007
June 27, 2007
February 12, 2003
Caterham;1256575 wrote: Hur pass original går det att få kortet om man vill köra omoddat?
Köpte ett före detta moddat X1600XT (visste inte att det hade varit moddat förän jag fick hem det och såg lödningarna) för några år sedan här på forumet och de fungerade bara på vissa mdoerkort :/
Det ska inte vara några som helst problem med kompabilitet så länge det är PCI-E. Kortet kan återställas till helt och hållet originalskick, det blir dock lite rester av tenn och grejer, så det kommer inte se helt nytt ut, men samtidigt inte annorlunda heller om du inte kollar riktigt nära. Det fungerar perfekt, helt enkelt. 🙂
February 12, 2003
Spänningen går att öka via Afterburner, men det sitter även en VGPU-mod på det. Kombinationen av dessa två ger ungefär 1.3V innan OVP slår ifrån för tillfället (dock inget jag kört på luft).
The Mutt: Om du har högsta bud när jag kommer hem ikväll är kortet ditt. Är hemma runt 19:00, och kan skicka imorgon.
EDIT: Sålt till The Mutt.
1 Guest(s)