September 9, 2009
Tjenare! Tänkte försöka bli av med den här processorn nu, behöver lite extra pengar och den verkar ändå inte komma till användning nåt mer för min del...
Använde denna dagligen i ~4 månader på ett MSI 790FX-GD70. Låser upp sig till en Quad-Core utan problem och klockades till 3800MHz 24/7 med 1.5v och nordbryggan klarade 3000mhz med 1.425v stabilt men 24/7 körde jag bara i 2800mhz på nånstans runt 1.3v. Minneskontrollern är även den bra och klarar 1600mhz+ men går självklart inte att jämföra med en Thuban. Har benchat Super Pi och wPrime 32m med denna på luft med en TRUE i 4200mhz/3200mhz(NB) med minnena på 1560+ 6-6-5 under kortare perioder.
Auktionen håller på tills på Söndag 13/6 kl. 18.00 då jag är i rätt desperat behov av pengar så vill jag gärna ha dom på mitt konto till Måndag/Tisdag skickar även paketet när jag ser pengarna, kan göra undantag om ni har bra referenser och absolut inte litar på mig 😉 Ni kan även locka med ett utköpspris om det gör att jag har pengarna på mitt konto till Fredag.
Köparen står för frakten som är 60kr med kartong och stockkylaren som är oanvänd, kan skicka med enbart processorn för billigare frakt om så önskas! Har ni frågor tvivla inte att skicka PM eller fråga i tråden.
Ledande bud: EliXyR med 550kr inkl. frakt
http://rec.elmor.se/review.php?user=921
http://www.tradera.com/MyTrade.....nr=1928067
EDIT: Auktionen förblir och jag förbehåller mig inte rätten att avbryta den så slipper vi missförstånd och folk som inte vågar buda.
September 9, 2009
Gefagahaga;1251255 wrote: Vad hände med vår budgivning på dina andra saker?
Aj jävlar glömde bort att jag hade lagt upp den tråden på TechSweden 🙁 Råkade bumpa min tråd här så den vart låst efter det har ja helt glömt av det på TS ledsen... Moderkortet och Athlon II x2 är på Tradera nu. Gefagahaga du har PM.
September 9, 2009
Gefagahaga;1251257 wrote: EDIT: Jag bjuder startpriset.
Noterat, Gefagahaga leder med startbudet.
Tänkte pointera att jag och Gefagahaga redde ut det hela gällande min förra auktion via PM och att allt vart ett dumt misstag av mig, skulle aldrig göra så som jag gjorde medvetet. Som sagt auktionen avslutas Söndag 13/6 18.00 här på NordicHardware, men tar gärna ett utköpspris om det gör att jag har pengar på mitt konto Fredag.
1 Guest(s)