November 14, 2003
Hej,
Jag säljer en CleanMate QQ-2L i nyskick. Den har endast tagits ur förpackningen för att testas.
Se Prisjakt för mer information: http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?p=452385
Pris: 2000 kr
Vidare säljer jag en Playstation 2 konsol med original handkontroll, original minneskort till PS1 och PS2 samt medföljande spel:
Vagrant Story
Ytterligare information: Spelet är inplastat.
-------------------------------------------
Final Fantasy Anthology
Ytterligare information: Spelet har endast testats en gång. Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i bra skick men en liten plastbit tillhörande den övre delen av fodralet har lossnat och därför sitter fodralet något löst.
Final Fantasy VIII
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i gott skick förutom en ytlig repa på översta delen av fodralet.
Final Fantasy IX
Ytterligare information:
Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i gott skick förutom en ytlig repa på nedersta delen av fodralet.
Final Fantasy VII
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. En repa på en av skivorna. Fodralet är i gott skick.
Final Fantasy VI
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. Inga synliga repor på skivorna vid en snabb kontroll. Fodralet är i gott skick.
Final Fantasy X
Ytterligare information: Spelet har aldrig spelats. Inga synliga repor vid noggran kontroll. Fodralet är i gott skick.
The Getaway
Ytterligare information: Inga synliga repor vid noggran kontroll. Fodralet är i gott skick.
Pris: 1300 kr
Spelen säljs ej separat. Konsolen är ej slim. Alla spel är originalversioner förutom Final Fantasy VIII som är en platinumversion. En universalfjärrkontroll från Philips som bör passa till konsolen kan fås med.
Hämtning sker i Märsta eller hos min far inne i Stockholm. Grejerna kan även skickas.
1 Guest(s)