September 26, 2010
VID KÖP NU ANSVARAR JAG FÖR FRAKTEN!
Säljes Qnap-TS809 Pro
Är i enormt behov av pengar så detta blir en relativt kort auktion från och med idag den 2010-10-26 till 2010-11-02 (2:a November)
Annonsen avslutas den 3:e November 00:00
Info om produkten via deras hemsida: http://www.qnap.com/pro_detail.....p?p_id=109
Info om produkten via Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?o=396482
UTROPSPRIS: 2000 SEK
KÖP NU: 5500 SEK (Jag ansvarar för frakten)
Inga hårddiskar finns i.
Ljudnivå: 35,1 - 41 dB
Processorhastighet: 2 802 MHz Intel Processor Core 2 Duo 2.8 GHz
RAID: Ja
Typ av RAID: JBOD, RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 6
iSCSI: Ja
USB 2.0-portar: 5 st
Dimensioner:
Mått (BxHxD): 200 × 298 × 270 mm
Vikt: 8 100 g
Minne
RAM-minne: 2 048 MB
Mjukvara:
Operativsystem Linux
Övrigt:
Lanseringsår 2009
NYPRIS: 12518 EXKL FRAKT (Enligt prisjakt)
Säljes till högst bjudande (BUDGIVNINGEN STARTAR på 2000 SEK)
PMA Eller kontakta mig via mail för snabbast kommunikation (Peternordlund@live.se)
Köparen ansvarar för fraktkostnader samt emballering (169 kr)
Servern kan även hämtas upp.
Alla delar är intakta och fungerar felfritt.
Bilder kan skickas på begäran.
Pengar på kontot: Varan skickas.
OT: Jag är en ny användare på detta forum men jag har goda meriter på andra ställen vilket gör att jag kan garantera dig/er om min identitet.
HÖR AV DIG NU!
Med vänligaste hälsning
Peter
Mail: [email]Peternordlund@live.se[/email]
VID KÖP NU ANSVARAR JAG FÖR FRAKTEN!
February 27, 2008
September 26, 2010
Ursäkta, annonsen har varit uppe på ett annat forum i drygt en månad, glömde att redigera datumet.
Är i enormt behov av pengar så detta blir en relativt kort auktion från och med idag den 2010-10-26 fram till 2010-11-02 (2:a November)
Den finns i Edsele, strax 6 mil från Sollefteå.
Jag har inga problem med att emballera och skicka denna vara med bussgods eller annat alternativ.
Eventuellt om utkörning önskas så skall insättning av transportpengar ske innan utkörningen sker.
Men den som har det högsta budet och minst krångel är guld och gröna skogar och prioriteras högst.
January 31, 2010
Otur att det var så pass långt bort. Är mycket intresserad av NAS:en men med tanke på ditt korta medlemskap och det chockerande bra priset ringer allt för många klockor. Du har möjligtvis inte en planerad resa till Umeå, Uppsala eller Stockholm inplanerad närmsta veckorna?
February 27, 2006
September 26, 2010
October 14, 2006
September 26, 2010
September 26, 2010
Goaatie;1256984 wrote: Otur att det var så pass långt bort. Är mycket intresserad av NAS:en men med tanke på ditt korta medlemskap och det chockerande bra priset ringer allt för många klockor. Du har möjligtvis inte en planerad resa till Umeå, Uppsala eller Stockholm inplanerad närmsta veckorna?
Jag kommer att befinna mig i Stockholm möjligtvis nästa vecka.
September 26, 2010
February 27, 2006
September 26, 2010
Nasra;1257126 wrote: Kommer du till stockholm nästa vecka så öppnar jag med 2500:- betalar endast mellan fyra ögon.
Nasra leder budgivningen med 2500 SEK (Utifrån att jag befinner mig i Stockholm med varan nästa vecka), det går fortfarande att köpa datorn via "Köp nu" (5500 SEK)
Bilder finns för den som är intresserad.
3 Dagar kvar, den som har högsta budgivningen innan 00:00 (Mot den 3:e nov) vinner om ingen utnyttjat "Köp nu".
Om internetgirot används skall köparen ansvara för detta.
Den som har högsta budet med minst krångel har förtur.
Mvh
September 26, 2010
Goaatie leder budgivningen med 3000 SEK (Utifrån att jag befinner mig i Stockholm för försäljningen). Nej inga papper varken kvitton eller garanti finns längre.
2 Dagar kvar, den som har högsta budgivningen innan 00:00 (Mot den 3:e nov) vinner om ingen utnyttjat "Köp nu".
September 26, 2010
Goaatie leder budgivningen med 3000 SEK (Utifrån att jag befinner mig i Stockholm för försäljningen).
11 timmar kvar, den som har högsta budgivningen innan 00:00 (Mot den 3:e nov) vinner om ingen utnyttjat "Köp nu".
February 27, 2006
September 26, 2010
September 26, 2010
Nasra har det högsta budet på 4000 SEK och auktionen är nu Avslutad.
Nasra kommer att kontaktas av mig och auktionen kommer att slutföras.
Om Nasra inte väljer att fullfölja auktionens avslut av ev. själ så kommer
denna auktionen att fortsätta.
Jag återkommer med infromation.
Mvh
2 Guest(s)