January 12, 2007
Hejsan!
Sitter och velar om jag skall köpa en HTC Desire eller inte - kom på att jag kanske kan dra mig själv över strecket om jag säljer bort något annat som inte får rätt användning.
Valet föll på ett av mina Samsung 245B 24" skärmar, se länken för specifikationer.
Jag tänkte i princip sälja en, men har faktiskt två likadana ifall någon är väldigt sugen att köra dubbla skärmar och vill ha 2 av samma modell kan jag nog tänka mig sälja bägge också.
Hade tänkt mig 2000kr för skärmen, den är i perfekt skick, inga döda pixlar eller sådant. Jag tror tyvärr att vi slängde kartongen och kvitto finns inte heller är jag rädd.
Finns i Uppsala, ser hälst att det hämtas på plats då jag inte har originalemballering som sagt. Kan nog mötas upp/köra ut skärmen en bit också om jag får lite bensinersättning och om affären känns rätt.
Om någon råkar sitta på en HTC Desire och lekar med tanken att sälja så är jag givetvis intresserad av byte med pengar emellan också. Mobilen bör dock vara olåst och ha kvitto samt originalkartong + -tillbehör. Ifall den är låst måste det vara tre annars är det ointressant.
Hör av er vid frågor/funderingar bara! Lägger ut annonsen på TS med.
Mvh
//Joris
1 Guest(s)