January 9, 2004
Säljer lite gegg som var tänkt bli min server.
Moderkortet är ett Asus P5Ql-EM med bland annat 6st SATA portar, Vga, DVI och HDMI utgångar.
Den tillhörande CPUn är en strömsnål Celeron 430 socket 775 på 1,8Ghz. Processorn har ett TDP värde på 35W och kan därför enkelt kylas även i små chassin. Inget prestandamonster men duger alldeles utmärkt till en hemmaserver eller enklare surfator eller HTPC. Till det finns även 2st 2GB Corsair XMS2 DDR2-minnen.
Säljer helst hela rubbet i ett svep men kan även tänka mig att sälja dem individuellt. Kom med bud så får vi se.
October 28, 2004
-Tjalve-;1267842 wrote: Säljer lite gegg som var tänkt bli min server.
Moderkortet är ett Asus P5Ql-EM med bland annat 6st SATA portar, Vga, DVI och HDMI utgångar.
Den tillhörande CPUn är en strömsnål Celeron 430 socket 775 på 1,8Ghz. Processorn har ett TDP värde på 35W och kan därför enkelt kylas även i små chassin. Inget prestandamonster men duger alldeles utmärkt till en hemmaserver eller enklare surfator eller HTPC. Till det finns även 2st 2GB Corsair XMS2 DDR2-minnen.Säljer helst hela rubbet i ett svep men kan även tänka mig att sälja dem individuellt. Kom med bud så får vi se.
200kr + frakt för mobot
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
1 Guest(s)