December 27, 2003
har gått över till att bara använda TV som skärm, och behvöer således inte denna
http://www.webhallen.com/hardv.....rose_black
lite över ett år gammal, fungerar 100% felfritt. några klisterlappar sitter to.m kvar 😉
22"
1680x1050
2ms GTG
20000:1 kontrast
VGA + DVI
DVI kabel inkluderat
högsta bud gäller, men jag har tänkt mig något runt 1000kr
Gärna för avhämtning. Original emballage finns kvar, men på annan ort så säg till om du vill ha det!
December 27, 2003
med posten kostar det 225kr i frakt. har ingen koll på t.ex Shenker eller Bussgods men de brukar vara lite billigare. men med tanke på skärmens känslighet etc. ser jag gärna att den hämtas. om du kan tänka dig en mindre roadtrip skulle jag kunna ta med skärmen upp till Borlänge, då jag är där ett par gånger varje månad. då får du skärmen för 900:- som kompensation för bensin istället
det enda av bytesintresse skulle vara en bra trådlös mus (plus pengar då)
June 10, 2005
Okej.
Jag skall nog ner till Örebro-traken om cirka två veckor, kanske man skulle kan deala lite då. Jag hör av mig, men du kan väl PM:a din mailadress å kanske telefonnummer så jag lättare kan höra av mg vid en eventuell affär.
Jag väntar dock på lite respons på några 24"-skärmar, vilket är lite mer intressant. Din skärm är dock inte helt ointressant.
1 Guest(s)