December 19, 2012
Hello everyone.
I have a Sony DCR-SX33E video camera which I want to sell. I received it as a wedding present for two years ago, but have barely used, so I have decided to post it here. I can even throw in a 2GB stick and a high loading extra battery.
I am not sure how much I can get for this camera, so please come with a bid. Any freight costs are something that you would stand for.
Thanks for reading 🙂
December 19, 2012
Hej terjes_slav!
Kameran finns kvar, och jag bor i Solna, Stockholm. Jag har sålt bara en digitalkamera har på nordichardware, och denna personen har postat något smått bra recension om mig. Du kan hittar den här. https://www.nordichardware.se/.....cg211.html
Hoppas att du är nöjd 🙂
Mvh, Justin.
December 19, 2012
terjes_slav;1288256 wrote: Vad ingår till den? Gissar att kvitto inte finns, men man kan ju alltid fråga 🙂 Har du någon uppfattning om hur många minuter film man får in på 1GB minne?
Kameran vär köpt till mig som brollopspresent över 2 år sen. Tyvärr vet jag inte hur många minuters film man kan filmer för att man kan filmer på 3 olika läge, 9mb/s, 6mb/s, eller 3mb/s. Men, jag kan säger att 2gb räckte till hela resa I Australian när vi var där för brollopsresan. Så fler timmar för 2gb ska jag säger.
December 19, 2012
terjes_slav;1288259 wrote: Det låter jättebra, men det finns laddare och kartong då kanske? 🙂 Jag skall uppehålla mig runt Kista/Sundbyberg imorgon och torsdag, skulle man kunna ordna möte och göra upp affären i så fall?
Vad bra! Laddaren och kartongen finns kvar. Jag slutar och är hemma kring 1600 mest dagarna. Skulle var skönt om jag slipper kör ute to kista pga trafiken, så Sundbyberg är bäst.
2 Guest(s)