January 12, 2007
Tjena!
Vi har en olåst Röd SE W995 liggandes som dock har ett problem - anslutningen för headset/USB till datorn är glapp i. Mobilen har varit inlämnad för detta och var hos Anovo, kom tillbaka med besked att kontakt byttes osv men problemet kvarstod. Kul... under tiden gick butiken vi köpte mobilen ifrån i konkurs och det visade sig att mobilen är importerad av butiken så där står man utan giltig garanti.
Hur som så funkar mobilen perfekt i övrigt, och problemet går att komma runt ganska enkelt - det finns vanlig 3.5mm jack för hörlurar om man vill lyssna på musik/radio, och överföring från dator till mobil gjorde vi genom att plocka ut minneskortet (går utan att ha loss bakluckan/batteriet) och använda en adapter till SD kort tror jag det var. Mycket snabbare än att köra med sladd direkt till mobilen var det med.
Det som då inte funkar är väl handsfree via originalsladden, dvs mikrofondelen. Även detta kan kommas runt om man investerar i blåtand handsfree eller så.
Nåväl det låter illa kanske men all in all en fullt fungerande mobil, ladda går bra också - glappet är väl på dem mindre extra pinnarna förmodligen.
Mobilen har skärmskydd och är i bra begagnad skick, liten buckla i batteriluckan finns dock om jag minns rätt. Originalkartongen och allting finns, minneskortet är på 2 eller 4Gb, måste kolla. Tror att hörlurarna pajjades men kan skicka med ett par enkla ersättningslurar som är röda dem med. Skickar med adaptern till minneskortet också. Mobilen är som sagt olåst.
Kollade lite på priserna på blocket och tradera och med hänsyn till skicket tänkte jag mig 750kr för den?
Hör av er vid seriös intresse om ni vill se bilder eller så.
Mvh
//Joris
1 Guest(s)