March 11, 2008
Säljes, helt ny.
Kom med bud.
Skickas eller alternativt hämtas i stockholmstrakterna.
January 7, 2011
January 7, 2011
January 7, 2011
Tråden kan låsas då han sålt varan till mig.
Kan även passa på att berätta att MrValle är en bedragare som säljer varor som inte går att använda, sedan svarar han inte på PM längre, han är polisanmäld för bedrägeri.
Telefonen i fråga är operatörslåst och går inte att låsa upp fören om 12 månader, detta står klart och tydligt på förpackningen till telefon men ändå så valde han att inte nämna detta..
Tänk på detta nästa gång han lägger upp en annons.
September 6, 2009
January 7, 2011
September 6, 2009
January 7, 2011
January 7, 2011
MooDHooD;1266036 wrote: http://s.dealextreme.com/searc.....sim+unlock
Menade alltså specifika sim som man vet fungerar på X10 mini pro. Körde universal unlock förut men det fungerade inte på just X10 mini pro, vågar inte chansa och köpa ett universal sim som ska låsa upp telefon.
Säljer den hellre vidare och informerar om att den är låst i så fall.
January 7, 2011
Eftersom MrValle inte svarar på PM så vet jag inte helt 100%, men den var oanvänd iaf, och när man gick in i webläsaren (det går att använda telefonen via wifi) så kom jag direkt till mobil.telenor.se.. Så antar att den är låst till telenor.
Har testat med ett simkort från 3 samt ett från Tele2 och inget av dessa fungerade.
Men har kontaktat en firma som tydligen är certifierad av SE att låsa upp telefoner, men det tar tid före jag får någon upplåsningskod (3-5 arbetsdagar) så lyckas inte dom med att låsa upp den säljer jag vidare, annars inte.
1 Guest(s)