March 8, 2004
Jag tänkte börja med att sälja ett par dubletter jag har, som titlen antyder är det snes klassikerna The legend of zelda: a link to the past och Super Metroid. Båda är Svensksålda bergsala versioner med svensk manual, Skick enligt bilderna. Det är spelen på bilderna som säljes och det som är med på bilderna är det som ingår.
Jag har inte spelat dom sen 06 men har ingen anledning att misstänka att dom skulle vara trasiga, jag kommer självklart att funktionstesta dom innan försäljning. Batteriminnet är en annan sak, det kommer med stor sannolikhet att vara slut batterier och även om dom klarar att hålla sparningar under tiden jag testar dom så vill man faktiskt spela spelen och inte har lust att börja om hela tiden så rekomenderar jag ett batteribyte. Om köpare inte har tid, lust eller möjlighet att byta själv så kan jag byta dom för 50 kr extra per spel, för den som vill byta själv är jag ganska säker på att det är den här modellen man ska ha: https://www.elfa.se/elfa3~se_s.....=69-275-60;
Jag vill ha 400 kr styck för spelen och gör helst affär mellan 4 ögon, hos mig eller möte inne i stan. Skall dom skickas så kommer jag självklart att förpacka dom i ordentligt med bubbelplast och en stadig kartong, inte vadderat kuvert.
Ta gärna alla frågor i tråden.
Tack på förhand
/Niklas
Det fins en bild till, [Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)