May 6, 2006
SÅLD
Jag har ett D70-kit som jag har haft i många år men inte använt så mycket. <11k exponeringar.
I paketet ingår
-D70 kamerahus (mattskivan uppgraderad till modell med fokushjälp)
-Två batterier och laddare
-Nikkor 18-70 mm f/3.5-4.5G ED AF-S (DX) med motljusskydd, förvaringspåse och Hoya HMC UV-filter
-Sigma 70-210 mm f/f--5.6 AF (FX) med motljusskydd
-Kamerahuset och objektiven har alla täcklock kvar
-Axelremsväska märke Vanguard där hela utrustningen passar bra
-Ett minneskort (CF). Jag har även en PC-Card-läsare för CF-kortet om någon med äldre laptop vill rationalisera övertankningen av bilder :>
Jag tycker att grejerna är i fint skick med tanke på sin ålder. Nikkor-objektivet fokuserar tyst, AF-gluggen är lite rassligare men jag tror att det är en sådan modell 😉
Innan jag flyttade för några månader sedan hade jag full koll på de gula lapparna till kamerahuset och Nikkor-objektivet - jag försöker naturligtvis leta rätt på dessa men vill inte lova något då jag bor i kartonger. Kartonger och manualer kastades tyvärr i samband med flytt.
Sakerna finns i Kalmar men jag är lika mycket i Karlskrona och kan naturligtvis skicka paketet. Jag begär 1500 kr för paketet vilket jag bedömer är ungefär vad objektiv och tillbehör borde vara värt.
Skicka gärna PM!
Bild på kamerahuset.. http://disarm.se/data/resized-.....C_2698.JPG ögonmusslan sitter inte monterad på bilden, men den finns såklart :>
1 Guest(s)