February 13, 2012
TFT skärm, trådlösa hörlurar, laptop och bläckstråleskrivare säljes billigt.
400:- kronor för allt eller högstbjudande. Kan säljas separat. Behöver pengar idag. Inte säkert att jag kommer att vilja sälja det i morgon.
Skicka PM om ni är intresserade! Bankkontonummer och mina personliga uppgifter kan ni få via PM.
Skärm, hörlurar och skrivare kan skickas redan idag eller i morgon. Laptop har jag inte hemma och kan därför inte skicka det den här veckan.
Jag orkar inte ta reda på hur det ser ut med fraktpriser. Jag kan skicka det endast med Posten.
1. Benq G2222HDL, LED, lägsta pris på prisjakt idag 1150:- (Pris: 200:- eller högstbjudande);
22 tum, 1080p, DVI, VGA;
Svarstid: 2ms;
Kontrast: 5000000:1;
Inga döda pixlar. Har aldrig haft problem med den. Inköpt våren 2010;
Ingångar: VGA, DVI samt strömm;
Utgångar: Inga.
Vesa hål (för väggmontering).
Säljer den pga att jag är i mycket akut behov av pengar. Säljes mycket billigt eller till högstbjudande
(200:- kronor eller högstbjudande).
Köparen betalar frakt. Finns i västra Göteborg. Kan skickas endast med post i originalförpackning med medföljande kablar.
Pengar ska vara isatta på mitt konto idag innan jag skickar den (Swedbank). Du kan få mitt namn och personnummer innan du skickar pengar om du är rädd att jag ska lura dig.
Det är inte säkert att jag kommer att vilja sälja den i morgon. Kan inte garantera att jag hinner skicka det idag. I så fall skickas det i morgon.
Behöver pengar idag.
Jag hittar inget kvitto. Jag ska försöka minnas var någonstans jag har köpt den. Jag tror att det var Webbhallen. Jag vet inget om hur det ser ut med garantier. Det kan ni försöka slå upp själva på Benqs sida eller någonannanstans. Jag orkar inte. Jag antar att det är 3 års garanti dvs lite mer än 2 år kvar av garantin.
http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?p=523364
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Trådlösa hörlurar Philips SHC5100, 100db. Säljes för 100:- eller högstbjudande. Nypris 495:-
Kan skickar med post i originalförpackning. Köparen betalar frakt.
Inköpt för ca 1 månad sedan på inWarehouse. Har använt det några gånger och jag tror att det fungerar som det ska. Nu har jag upptäckt att jag har klippt bort kabeln som används för uppladdning av hörlurar därför att jag inte behövde den därför att jag laddar upp batterier med extern laddare. Sänker därför priset till 100:- eller högstbjudande. Två batterier och en laddare för den batteristorleken och för vissa andra batteristorlekar kan ingå.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Laptop: Pris 200 eller högstbjudande.
Jag har också en helt fungerande bärbar HP NX6110 som jag kanske kan tänka mig sälja om någon är intresserad men den kan jag inte skicka den här veckan eftersom jag har den inte hemma. Den säljs utan laddare. Universalladdare fungerar dock bra till den och kostar inte mycket pengar.
Har köpt den begagnad för 2400:- sommaren 2010. Har använt den i lite mer än ett halvår. Om jag minns rätt har jag aldrig haft några problem med den.
Eftersom jag är i mycket aktut behov av pengar kan jag tänka mig sälja den för 200:- + frakt eller högstbjudande men den kan som sagt inte skickas den här veckan. Skärm och hörlurar kan dock skickas redan idag.
http://h18000.www1.hp.com/prod.....5_div.HTML
RAM: 512+256
TFT: 14 eller 15. Inga döda pixlar vad jag vet.
Hårddisk: 60GB. Säljes utan cdrom skivor. Windows XP original key finns på etiketten på baksidan. Tror att det är professional men är inte säker på det.
En av tangenterna är borta. Jag tror att det är "9".
Jag minns inte hur bra eller dåliga batterier är. Jag har två batterier till den. Båda kan följa med.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Bläckstråleskrivare HP Deskjet 3550. USB. Strömmkabel finns. Är dock osäker om jag har någon USB kabel till den. Säljes utan bläckpatroner och utan CD skivor. Fungerar som det ska, tror jag. Inöpt 2004.
Pris: 50:- eller högstbjudande. Man kan få den på köpet om man köper skärm, hörlurar eller laptop. Skickas med post. Köparen betalar frakt.
----------------------------------------------------------------------------------
November 24, 2011
February 13, 2012
Jag har haft konto här tidigare men kommer inte ihåg användarnamn och lösenord. Jag använder sällan forum numera. Det är helt enkelt så att jag har väldigt ont pga att jag saknar mat hemma, att jag inte klarar av att vänta tills jag får pengar på fredag och att det finns ingen som kan låna pengar till mig. Den som är intresserad av något eller allt av det som jag vill sälja kan tala med mig i telefon, få mitt namn, adress och personnummer innan man skickar pengar. Jag kan inte gå med på att skicka det först och sedan få pengar på kontot. Det hjälper inte mig ett dugg. Då kan jag lika gärna sitta här och vänta tills jag får min pension på fredag och för övrigt så klarar inte jag av att posta det på en gång därför att jag mår väldigt dåligt, måste först få lite mat i mig och återhämta mig lite om jag ska orka bära en skärm ut och posta det. Med andra ord så är det mycket låga priser pga att jag behöver pengar så fort som möjligt.
February 13, 2012
Jag bor i Göteborg, på en ö utanför Götebgorg. Jag ser att du bor i Norrköping. Laptop har jag inte hemma och frågan är om jag orkar ta mig till stan nästa vecka för att hämta den hem. Och skrivare är väl kanske ingen intresserad av så det är egentligen endast skärm och / eller hörlurar som jag kan i så fall försöka skicka redan idag om jag får pengar på kontot.
June 30, 2002
Hehe, toppar nästan listan på udda tråd 🙂
Varför folk reagerar är för att det är alldeles för vanligt med folk som blir blåsta trots mycket säkrare förutsättningar än de du erbjuder förutom att dina priser är så låga att alla skulle reagera fastän du var känd 🙂
Lägg upp det på Blocket istället så nappar säkert någon, för många som har blivit blåsta förr här och är försiktiga... vore du känd här skulle kanske någon vara barmhärtig och låna dig pengarna istället 😉
February 13, 2012
Jag bor på Styrsö. Jag mår dåligt lider av närinsbrist och klarar kanske inte av att vänta tills denne kommer och hämtar det. Är det skärmen du är intresserad av eller allt? Ja, kan han komma och hämta det i dag så vore det jättebra. Skärm+hörlurar+skrivare för 300:- och då slipper du betala frakt om det hämtas. Vad det gäller laptop så kan jag inte lova att jag orkar ta mig ut till Göteborg nästa vecka och hämta den hem.
March 27, 2006
February 13, 2012
Det kan jag göra själv men det vill jag inte. Jag har katter hemma. Ska jag lägga mig på sjukhuset så måste jag kanske först lämna katter ifrån mig och det vill jag inte. Jag har handlat för hundra kronor idag så det är inte så akut längre men annonsens kan stå kvar och det är fortfarande högstbjudande som gäller. Det är först och främst skärm som jag vill sälja.
Nej, jag tycker inte om att annonsera på Blocket men mina konton som jag har haft på hårdvarusidor har jag inte kvar, kommer inte ihåg lösenord och användarnamn och för övrigt så har jag aldrig använt dessa konton så mycket.
1 Guest(s)