S: Upprensning, Fläktar och kylare med mera|Säljes / Köpes / Bytes / Skänkes|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
S: Upprensning, Fläktar och kylare med mera
RoadRunner
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 271
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 7, 2015 - 9:05 am
sp_Permalink sp_Print

På grund av både sjukdom, tidsbrist och att utvecklingen går framåt är det dags att börja rensa upp saker. Tänkte därför kolla upp intresset för en massa sådant som jag inte har behov av.
Börjar med en kartong med fläktar av varierande storlek, 40-120 mm lär ska finnas. Kartongen lär ska bli minst 20x20x25 cm i storlek, förutom enbart fläktar finns mängder av kablage också. SATA, IDE och annat. Samt en hel del kylflänsar till främst äldre processorer och annat.
Slänger ner det ena och det andra i en kartong och skickar till den som bjuder något vettigt eller vill byta mot DDR2-minne eller annat för att hotta upp en gammal AM2-burk.

Jag är ute efter minsta arbetet och vill rensa undan. Jag har inget intresse av att leta specifika saker för några kronor. Säg bara vilken typ av saker du är intresserad av eller inte så packar jag ner i kartong.
Givetvis är hämtning möjlig men bor fyra mil söder om Skellefteå uppe i norr så få som brukar ha den möjligheten.

Finns en hel del referenser från ett antal år bakåt i tiden och jag är samma person nu som då fast långsammare 😉

emokid
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 901
1298004
November 7, 2015 - 1:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Är det originalkylare?

RoadRunner
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 271
1298006
November 7, 2015 - 2:47 pm
sp_Permalink sp_Print

emokid;1298288 wrote: Är det originalkylare?

Gott och blandat. Visst kan det finnas någon originalkylare men vad gäller rena kylare är nog det mesta icke-original av olika slag.
Och vad gäller alla separata fläktar så finns det olika sorter. Finns säkert nya 120mm och andra storlekar tillsammans med begagnade av olika typer.
Helt enkelt det som har följt med i olika införskaffade paket genom åren som nu aldrig kommer att användas så ett nytt hem sökes :p
Det finns också ett stort LianLi-chassi på hjul som rymmer en massa roligt för den som är ute efter ett sådant men det är ganska uteslutet att skicka så det tar jag inte ens upp i den här tråden cool

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 334
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL