November 18, 2003
Ska sälja iväg min dator då jag knappt använder den..
Byggde ihop den för knappt en månad sedan och allt har fungerat klockrent.
Spec:
Corsair Carbide 500R
Asus P8Z68-V
Intel I5 2500K
Gigabyte GTX 570
Kingston 4x2gb 1333mhz
Corsair HX1000
Spec på vattenkylningen hittar ni här:
https://www.aquatuning.se/shop.....233430a9d8
Enda som saknas på listan är 2st 90" böjar. någon anslutning/böj används nog inte i datorn men det skickar jag givetvis med, samma med antiveck grejerna.
Chassit är moddat så man får plats med en 240mm radiator i fronten så 3,5" platserna är borttagna. Man får dock plats med en 3,5" disk i en 5,25" med en adapter.
Alla vattendelar utom cpublocket och 2st 90" böjar är köpta från Aquatuning, blocket och böjarna är köpta från EK.
Chassit är köpt från Inet och processor, moderkort är köpt från CDON för ca 1månad sedan. Nätdel, grafikkort och minnen är köpta begagnat.
Nypris idag är ca 9436 + 4000 (Hårdvara + vattenkylning).
Allting sitter ihopmonterat och funkar hur bra som helst. Spelar dock bara Forza 4 på xboxen så jag ser ingen anledning att behålla den här datorn längre..
Säljer helst allt i ett paket, alternativt att jag kan tänka mig att sälja delar ifall intresset finns. Tänker dock inte hålla på och sälja småsaker innan större delen av grejerna är sålda.
Priside för alltihop 8500:- eller bud på de grejer ni är intresserade av
Är du intresserad av nån del eller något paket med grejer så får du pma eller skriva här i tråden 🙂
Jag och datorn finns i Linköping.
1 Guest(s)