November 4, 2003
- Priserna är utan frakt. Skickar helst med Schenker så priser från 55kr till 75kr beroende på vikt.
- Smidiga affärer annars kan jag lika gärna slänga sakerna.
- Förskottsbetalning till mitt konto (http://rec.elmor.se/review.php?user=133)
- Bud utan frakt per vara så att det blir lätt för alla att se status
- Bud t.o.m måndag kväll accepteras, 4:e juli, 20:00.
[Image Can Not Be Found]
Swiftech MCW6000 (6006?), socket 775-montering, 1/2"-anslutningar.
Pris: 50kr
[Image Can Not Be Found]
Swiftech Apogee (GT?), montering för 775, AM2, 939, 1/2"-anslutningar.
Pris: 200kr
[Image Can Not Be Found]
Swiftech MCW30, begränsade monteringsdetaljer. Undersöker det vid intresse.
Pris: 100kr
*2011-07-23, sålda saker borttagna*
September 9, 2009
Eheim 1048 inkl. reservoar, 230V, 1/2"-anslutningar.
Pris: 50kr
Taget! Bor i Linköping så skulle kunna komma förbi imorgon och hämta upp den vilken tid som helst som passar dig för att vara lite flexibel? 😉 Så har jag en fråga om chassit, vilka tillbehör finns/finns inte? Sidoplåten är väl viktigast självklart men tänker även på frontpanelerna.
MvH.
EDIT: Ser att du även har lite annat smått och gott i en till säljtråd, skulle kunna ta en titt på dom grejerna imorrn också.
November 4, 2003
smartidiot89;1267022 wrote: Eheim 1048 inkl. reservoar, 230V, 1/2"-anslutningar.
Pris: 50krTaget! Bor i Linköping så skulle kunna komma förbi imorgon och hämta upp den vilken tid som helst som passar dig för att vara lite flexibel? 😉 Så har jag en fråga om chassit, vilka tillbehör finns/finns inte? Sidoplåten är väl viktigast självklart men tänker även på frontpanelerna.
MvH.
EDIT: Ser att du även har lite annat smått och gott i en till säljtråd, skulle kunna ta en titt på dom grejerna imorrn också.
Det går utmärkt, vi kan ta detaljerna via PM/MSN.
Sidor och orginalplåt för montering av nätagg finns, Ska dubbelkolla med front-plåtar. En 5.25" är för att dölja en CD, en 3.5" är för att gömma floppy och en är för två temperatur-LCDer.
Finns en hel del saker så kom med bil 😀
November 4, 2003
Disney;1267029 wrote: Eheim 1048 inkl. reservoar, 230V, 1/2"-anslutningar.
bjuder 150:-
Vedma har ett högre bud på TS. Tråden är uppdaterad med aktuella bud.
Till alla, jag hör av mig i morgon via PM så reder vi ut detaljerna där.
Ska också städa bort sålda saker när det är gjort.
1 Guest(s)