October 14, 2010
Tjena!
Kommer _eventuellt_ sälja min nuvarande systemdisk, så var beredda på att jag kanske inte säljer varan (kommer med all sannolikhet göra detta, men vill bara att ni ska vara medvetna om situationen).
Hur som helst, den är i nyskick, har gått svalt, inga skadade sektorer etc etc. Fungerar utmärkt och används för närvarande som systemdisk.
Startbud: 700kr
April 24, 2007
October 14, 2010
mar3ld;1261468 wrote: Var finns disken? (Du kan ange location i din profil..)
Har du kvitto? Inköpt när? (för garantin)
Har du åtgärdat 49,71-dagars buggen?~~ M
Den finns i Skåne, Lund. Kvitto har jag inte men garanti direkt mot Western Digital finns (kvitto är personligt hur som helst, så det hade inte hjälpt dig något). Disken är drygt ett år gammal skulle jag säga, lite mindre. Den har gått 100 dagar enligt S.M.A.R.T och har inte upplevt buggen du nämner.
Har ev. en intressent som kontaktat mig via mejl som bjuder 800kr. Ni kan lägga startbudet och hoppas på att den andra affären går i lås :). Lägger ni över så är den er.
April 24, 2007
Kvittot ger en rimligt bra försäkran om att disken inte är het.
Buggen träder fram när disken varit påslagen 49 dagar i sträck.
Jag är intresserad men inte till det utsatta priset. Om det inte blir något med din intressent och du inte lyckas få den såld på annat håll så skicka ett pm så får du ett bud.
Ha det!
~~ M
October 14, 2010
Okej. Jag kommer inte gå under 700kr i första hand.
Jag har aldrig haft disken igång i 49 dagar i streck så jag vet inte om buggen existerar eller inte.
Disken är inte "het" på något vis. Löjligt att tro någon stjäler en hårddisk med ytterst lite i marknadsvärde för att sedan sälja den efter att ha varit i bruk i drygt ett år.
April 24, 2007
2 Guest(s)