November 29, 2005
Western Digital VelociRaptor hårddisk på 150GB säljes billigt - OÖPPNAD FÖRPACKNING - GARANTI KVAR
PC-entusiasternas favoritdisk med 10.000 rpm, nu snabbare än någonsin. Framtagen för maximal hastighet och prestanda, WD VelociRaptor kombinerar ett SATA 3 Gb/s interface och 16 MB cache för att levereras prestanda upp till hela 35% snabbare än sin äldre bror WD Raptor. Hårddisken har ett SATA-gränssnitt och rymmer hela 150GB. Integrerade kylflänsar. Alla datorentusiaster med höga krav bör byta till en VelociRaptor för märkbart bättre prestanda på sin stationära dator.
Hårddisken är splitter ny - helt oanvänd. Jag fick den som utbyte för en annan disk och har inte ens tagit den ur förpackningen. I originalförpackning. Garanti t.o.m. 27 januari 2012. Modellbeteckning WD 1500HLFS. Nypris idag 1050 kr. Köpare står för eventuell frakt. Hårddisken finns i Stockholms innerstad. Inga byten, tack.
Pris: 750 kr
November 29, 2005
Det står inte "refurbished" på hårddisken. Jag dubbelkollade på Western Digitals webbsida och där framgår att det t.o.m. är garanti på hårddisken till 27 januari 2012! Ganska riskfritt för en presumtiv köpare med andra ord.
Min Elmor-referens framgår här: http://rec.elmor.se/review.php?user=912
1 Guest(s)