June 9, 2005
Jag läste reglerna och såg inget om att lägga upp saker som t.ex wow accounts så jag lägger upp tråden och håller tummarna.
Hur som helst. Jag ska nu sälja mitt wow account för jag ska lägga av helt med spelandet. Vill alltså INTE byta det.
Det är en del att skriva om accountet men kan fatta mig kort vad det innehåller:
85 Mage (Human)
83 Paladin (Human)
71 Rogue (Gnome)
85 Priest (Night Elf)
81 Warlock (gnome)
74 Hunter (Night elf)
85 DK (Worgen)
50 Warlock ( Human)
61 Warrior ( Night elf)
84 Shaman ( Dwarf)
85 Druid (Tauren)
85 Hunter (Orc)
Kan säga ilvl över PM om någon är minsta intresserad, magen är bästa gearad kan jag säga direkt, full epic i pvp (360 ilvl+ minns inte riktigt)
Cd-key finns, dock har jag inte kvar min cd-key eftersom jag spelat på detta acc sedan pre-tbc.
Datorn:
Moderkort: Gigabyte EX58-UD5, Socket 1366 (tripple channel) USB 3, Sata 3
Processor: Intel Core i7 950, 3.07 GHz Quad core
Minnen: Tripple channel (3 st) A-data 3x2 gb Gaming Series 1333 MHz
Hårddisk: 500GB Western Digital Caviar Green
Grafikkort: Radeon HD HIS 5870 TurboX GDDR5 1 GB
Nätagg: Corsair TX 650W 80+
Har hittills spela alla spela jag testat på max inställningar och inget lagg alls.
"Defekta": Moderkortets dimmportar, bara 3 stycken (av dem jag testat) funkar, men med 3 stycken kan man ju få över 8 gb ram minne.
Startbud för wow-accet: 1500 kr
Startbud datorn: 6000
PM om ni undrar något 🙂
October 16, 2003
7.(2007-04-25) Med tanke på en del affärer som varit och uppstått så är det inte längre tillåtet att sälja OEM-mjukvara eller andra ting som inte får säljas vidare enligt avtalet. Detta inkluderar biljetter till evenemang, konton till Steam, MMORPGs och liknande.
*Tråd låst*
1 Guest(s)