August 21, 2005
*SÅLD*
Japp, jag har kommit över en hel bunt (~15st) nätaggregat och komponentkablar till Xbox 360.
Nätaggregaten är 203W modellen. Strömsladdar finns till de flesta, ~4-5st saknar dock. Samtliga är testade i den mån att lysdioden lyser upp när man kopplar in strömmen. En är dock testad helt och fungerar som den ska.
Komponentkablarna är org. som hänger med boxen (den där man kan välja mellan TV och HDTV). Ej testade (förutom en), men de ser fysiskt okej ut.
Samt tre stycken enheter, där läsaren (Hitachi) är defekt på samtliga. De startar och tycks fungera i övrigt dock.
Två premium och en Arcade (alla första modellen som kom, ej HDMI).
Inget annat medföljer, ingen kartong, hårddisk, handkontroll... etc.
Riktpris: 1000kr för alltihop. Hämtas i Västerås, skickas EJ!
Exakta antal kan ges vid intresse, orkar bara inte springa ut i förrådet och rota i kassarna för att ta reda på det just nu ^^
Skriv i tråden eller PM.
EDIT: Även byten är intressant! Hojta vad ni har, så får vi se om jag är sugen ^^ Är en tvättäkta prylbög, så de är bara att fråga. Tillbehör till Canon DSLR (eller fotoutrustning rent generellt) ligger dock högt på listan ^^
//Gorian
August 21, 2005
Jag har bara startat dem i all hast, konstaterat att de ger bild/ljud + svarar på handkontrollen, men inte läser skivor. Det är allt testande jag har gjort.
Vill du ha med nätaggregat + komponentkabel också?
350kr + hämtning kanske?
EDIT: Även byten är intressant! Hojta vad ni har, så får vi se om jag är sugen ^^ Är en tvättäkta prylbög, så de är bara att fråga. Tillbehör till Canon DSLR (eller fotoutrustning rent generellt) ligger dock högt på listan ^^
//Gorian
1 Guest(s)