November 18, 2003
Städade igenom lägenheten lite idag och tänkte nu sälja lite grejer jag inte använder.
Först ut är ett Xbox360 elite med 120gbb hårddisk. 2st svarta kontroller samt Forza 3 följer med. Fungerar klockrent. Använt ca 20-30h. Har kvar alla grejer som följer med i originalkartongen, headset, scart->xbox kabel. Har också kvar kvitto samt originallådan.
Startbud: 1000kr
Allt finns i Linköping och kan självklart hämtas eller så kan jag även skicka det. Intressanta byten kan vara Nikon D80 eller annan systemkamera med fokusmotor i huset, objektiv är inget måste.
February 22, 2010
March 13, 2008
November 18, 2003
baronatom;1253931 wrote: Undrar samma sak som Morz. Är det HDMI på Xboxen så har du 1000 kr från mig och jag står för frakten via genom jobbet.
Ja det är HDMI, det är också den nya Jasper konsollen så man behöver inte fundera på RROD.
Boxen är inte chippad och har inte heller varit det. Jag köpte den enbart för Forza 3 och det är det enda jag spelat på den också.
Då det var så svalt intresse här så la jag dock ut den på tradera istället. Jag har bud på 1200:- där och auktionen går ut imorgonkväll, ifall ni är intresserade PMA mig så får ni länk till auktionen då man inte får lägga ut länkar här.
Den finns i Linköping
2 Guest(s)